Endnu en af dem om aftensmad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Faktisk kunne jeg godt spise sådan en gang pasta med ketchup til frokost... bum bum. har godt nok lige spist 3 skiver rugbrød, men seriøst er KRONISK sulten pt!

Jamen det er kylling og grøntsager bagt i ovn. Grøntsagerne er gulerod, kartoffel, tomat og forårsløg. Og så inden kyllingen kommer i ovnen skal den lige marinere i et par timer i en marinade bestående af honning, olivenolie, citronsaft, timian, salt, peber og hvidløg. og så hældes lidt af marinaden over grøntsagerne også, inden de kommer i ovnen. Namme nam!

hihi, jeg har lige spist rundstykker og en snegl Men kunne os sagtens spise pasta og ketchup Jeg er begyndt at sige det ikke er mig der er sulten konstant men krøllen

den skriver jeg lige ned for det lyder altså for mums, har bare kun knap 1 1/2 time til at få handlet og forberedt maden så tror ikke det er tid nok i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mira0911

I aften står den på kødsovs med et eller andet til... Ved ikke om det skal være kartoffelmos eller pasta... Julie spiser nemlig ikke pasta, så det bliver højst sandsynlig kartoffelmos... 

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

tanja. skriver:

Ja piger, vil have handlet inden troldepigen skal hentes i DP, men hvad skal vi have til aften?

Hvad skal i have? Synes vi er kørt død i de samme retter konstant

Tanja og krøllen (7+1)

Vi laver en gang lasagne herhjemme i dag  Mmmm.... Bliver jo helt sulten med alt det snak om mad 

Anmeld

14. september 2011

merichs

tanja. skriver:

ååh dumme marlene, det vil vi os ha, gider bare ikke lave det kun til Lærke og mig

Så må vi invitere jer på steg en dag

Anmeld

14. september 2011

Koen.

Babymor2010 skriver:

Vi laver en gang lasagne herhjemme i dag  Mmmm.... Bliver jo helt sulten med alt det snak om mad 

mmh lasange kunne godt være en mulighed jo, det er liiidt længe siden vi har fået det og det passer jo næsten sig selv så jeg kan hygge med prinsessen

Anmeld

14. september 2011

Koen.

merichs skriver:

Så må vi invitere jer på steg en dag

Se DET lyder som en GOD ide

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

tanja. skriver:

mmh lasange kunne godt være en mulighed jo, det er liiidt længe siden vi har fået det og det passer jo næsten sig selv så jeg kan hygge med prinsessen

Ja, det er dejligt, hurtigt og nemt 

Anmeld

14. september 2011

twinny

kålruller med sovs og kartofler...

Anmeld

14. september 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

I aften står den på kødsovs med et eller andet til... Ved ikke om det skal være kartoffelmos eller pasta... Julie spiser nemlig ikke pasta, så det bliver højst sandsynlig kartoffelmos... 

spiser hun ikke pasta Troede det var alle børn livret Lærke er crazy med pasta

Kødsovs får vi bare ret tit

Anmeld

14. september 2011

Lucas og Mathilde <3

jeg tror den står på stegt flæsk med persillesovs idag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.