Endnu en af dem om aftensmad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.481 visninger
58 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Koen.

Ja piger, vil have handlet inden troldepigen skal hentes i DP, men hvad skal vi have til aften?

Hvad skal i have? Synes vi er kørt død i de samme retter konstant

Tanja og krøllen (7+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

Ja piger, vil have handlet inden troldepigen skal hentes i DP, men hvad skal vi have til aften?

Tanja og krøllen (7+1)

Vi har den ugentlige fattigrøvsdag, dvs. rugbrød med pålæg. Haha! Bliver du inspireret af det? Hvis det bliver rigtig vildt kan det være, at jeg koger noget af det pasta vi har liggende. Så kan vi få det med ketchup, og jeg kan rive lidt af vores skæreost. Åååh vi lever livet luksuriøst! Men i går fik vi dette: Er ret stolt, det blev ret lækkert

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2011

*Sofie*

tanja. skriver:

Tanja og krøllen (7+1)

I aften står den på kødboller (hvor der er revet gulerødder og ost i), ris og tomatsovs...med salat til.
Kødbollerne og sovsen tog jeg op af fryseren i morges...så der ska bare koges ris og laves salat i aften
Er lige begyndt at lave madplaner...det er skøøøønt

Anmeld

14. september 2011

Carl-Emil's mor

tanja. skriver:

Tanja og krøllen (7+1)

Kødsovs der har simret i 1-11/2 time med masser af grøntsager og med frisk pasta til samt revet parmasan  

Anmeld

14. september 2011

merichs

tanja. skriver:

Tanja og krøllen (7+1)

Vi skal ha' kamsteg med sovs og tofler, MUUUUMS

Er det ikke snart aften

Anmeld

14. september 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Vi har den ugentlige fattigrøvsdag, dvs. rugbrød med pålæg. Haha! Bliver du inspireret af det? Hvis det bliver rigtig vildt kan det være, at jeg koger noget af det pasta vi har liggende. Så kan vi få det med ketchup, og jeg kan rive lidt af vores skæreost. Åååh vi lever livet luksuriøst! Men i går fik vi dette: Er ret stolt, det blev ret lækkert

haha det lyder præcis som vores aftensmad nogen gange Rugbrød er hurtigt, billigt og NEMT (pasta med ketchup er faktisk ret godt synes min krølle i maven pt )

nøøj den ret ser lækker ud, fortæl hvad den består af

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

tanja. skriver:

haha det lyder præcis som vores aftensmad nogen gange Rugbrød er hurtigt, billigt og NEMT (pasta med ketchup er faktisk ret godt synes min krølle i maven pt )

nøøj den ret ser lækker ud, fortæl hvad den består af

Faktisk kunne jeg godt spise sådan en gang pasta med ketchup til frokost... bum bum. har godt nok lige spist 3 skiver rugbrød, men seriøst er KRONISK sulten pt!

Jamen det er kylling og grøntsager bagt i ovn. Grøntsagerne er gulerod, kartoffel, tomat og forårsløg. Og så inden kyllingen kommer i ovnen skal den lige marinere i et par timer i en marinade bestående af honning, olivenolie, citronsaft, timian, salt, peber og hvidløg. og så hældes lidt af marinaden over grøntsagerne også, inden de kommer i ovnen. Namme nam!

Anmeld

14. september 2011

Koen.

*Sofie* skriver:

I aften står den på kødboller (hvor der er revet gulerødder og ost i), ris og tomatsovs...med salat til.
Kødbollerne og sovsen tog jeg op af fryseren i morges...så der ska bare koges ris og laves salat i aften
Er lige begyndt at lave madplaner...det er skøøøønt

lyder os godt, vi fik bare lige noget med ris i går

Anmeld

14. september 2011

Koen.

Höör skriver:

Kødsovs der har simret i 1-11/2 time med masser af grøntsager og med frisk pasta til samt revet parmasan  

kødsovs er altid god, det er bare en af de ting vi har fået for tit pt

Anmeld

14. september 2011

Koen.

merichs skriver:

Vi skal ha' kamsteg med sovs og tofler, MUUUUMS

Er det ikke snart aften

ååh dumme marlene, det vil vi os ha, gider bare ikke lave det kun til Lærke og mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.