Endnu en af dem om aftensmad ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

JulieE

tanja. skriver:

uhhmm det lyder lækkert, det skal altså os på listen over ting der MEGET snart skal prøves

Det kan også varmt anbefales!! Det er ikke mere avanceret end en gang frikadeller og ungerne (ihvertfald mine) eeelsker det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Camillakn

tanja. skriver:

klatpandekager? Det tror jeg aldrig jeg har hørt om, fortæl

Eller klatkager, Det er resten fra risengrøden du bare laver til en tyk pandekage dej. Har ik nogen opskrift jeg køre bare i på slum, men vanilje, æg, mælk lidt sukker og mel. Så ja, bare en pandekage dej, den ska bare være lidt tyk ellers er det frygteligt svært at vende dem på panden. Heh

Og det smager vildt godt med, sirup på ..

Anmeld

15. september 2011

Koen.

Camillakn skriver:

Eller klatkager, Det er resten fra risengrøden du bare laver til en tyk pandekage dej. Har ik nogen opskrift jeg køre bare i på slum, men vanilje, æg, mælk lidt sukker og mel. Så ja, bare en pandekage dej, den ska bare være lidt tyk ellers er det frygteligt svært at vende dem på panden. Heh

Og det smager vildt godt med, sirup på ..

Det må vi prøve i morgen, vi skal nemlig have risengrød til aften i dag

Anmeld

15. september 2011

Camillakn

tanja. skriver:

Det må vi prøve i morgen, vi skal nemlig have risengrød til aften i dag

Det syntes jeg, for det er bare så lækkert.
Der er stadig klatpandekager i køleren så tror lige jeg vil ud og ha en, for blev da helt sulten efter det . Heh  

Anmeld

15. september 2011

Koen.

Camillakn skriver:

Det syntes jeg, for det er bare så lækkert.
Der er stadig klatpandekager i køleren så tror lige jeg vil ud og ha en, for blev da helt sulten efter det . Heh  

ååh snyyyyd her sidder jeg med en kedelig bolle

Anmeld

15. september 2011

Camillakn

tanja. skriver:

ååh snyyyyd her sidder jeg med en kedelig bolle

Heh, tilgengæld kan jeg se du fik rundstykker og snegle igår, der sad jeg bare med et kedeligt stykke brød .

Anmeld

15. september 2011

Koen.

Camillakn skriver:

Heh, tilgengæld kan jeg se du fik rundstykker og snegle igår, der sad jeg bare med et kedeligt stykke brød .

hihi øv afsløret

Anmeld

15. september 2011

Camillakn

tanja. skriver:

hihi øv afsløret

Heh, Jep

Anmeld

15. september 2011

M&M's Mor

har 2 syge prinsesser hjemme så de har bestil risengrød til aften men er ok med mig for så ved jeg de får bare lidt ned da de elsker det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.