Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt, Carina!
Det kunne godt være, jeg hapsede et par tips derfra. Ida ender nemlig altid inde mellem os og spiser (ammes), indtil hun falder i søvn igen. Det er jo også en vane, hun er begyndt på og ikke plejer at gøre! Det kan være alt mellem 1 og 4 gange om natten. Jeg ammer hende jo, så jeg ænser det nærmest ikke, men det kunne nu alligevel være rart at kunne få en uafbrudt nattesøvn!
Jeg er nu også ret sikker på, at tænderne driller hende for tiden, så det gør det jo heller ikke bedre...
Nu blev jeg da lidt klogere - tak for det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria-s skriver: Hehe ja altså jeg kan også selv bedst lide at sove på maven, men har bare haft sådan med bettemanden at; uhhh er du sikker på det er smart du???? Men som SP sagde til mig; Maria, sådan som han RULLER og kravler rundt, der skal du ikke være bekymret overhovedet! Så det er vi ikke længere Så snart Fisen vågner og har fået sin frokostgrød bliver han pakket i barnevognen og så asti-asted til boghandleren! Boghandleren har været så sød at ligge den til side, selvom de ellers ikke gør det her nu hvor de har ophørsudsalg, men da jeg sagde jeg havde en baby der lå og sov, ville de godt Jaja alle kneb gælder for at få det sidste eksemplar Oggg hoooosthost: Jeg brugte 420 kr. deroppe igår på baby/ børnebøger.... Så fik jeg til gengæld også +10 "bøger", nogle med træk-ud-se-et-dyr, nogle med musik i og så nogle til senere med tal og ord Ja jeg synes jeg gjorde et GODT kup, jeg sparede jo faktisk!!
Hehe ja altså jeg kan også selv bedst lide at sove på maven, men har bare haft sådan med bettemanden at; uhhh er du sikker på det er smart du???? Men som SP sagde til mig; Maria, sådan som han RULLER og kravler rundt, der skal du ikke være bekymret overhovedet! Så det er vi ikke længere
Så snart Fisen vågner og har fået sin frokostgrød bliver han pakket i barnevognen og så asti-asted til boghandleren! Boghandleren har været så sød at ligge den til side, selvom de ellers ikke gør det her nu hvor de har ophørsudsalg, men da jeg sagde jeg havde en baby der lå og sov, ville de godt Jaja alle kneb gælder for at få det sidste eksemplar
Oggg hoooosthost: Jeg brugte 420 kr. deroppe igår på baby/ børnebøger.... Så fik jeg til gengæld også +10 "bøger", nogle med træk-ud-se-et-dyr, nogle med musik i og så nogle til senere med tal og ord Ja jeg synes jeg gjorde et GODT kup, jeg sparede jo faktisk!!
Sikke et kup
Håber du blir glad fr bogen - og sikke en flink boghandler, men det manglede da også bare
AnneBJ skriver: Men hvornår må de ikke sove på maven? Fordi de så lægger sig i kravlestilling og bøvler rundt? Felix har sovet på siden stort set siden han blev født, han kan slet ikke finde ud af at falde i søvn på andre måder... Jeg er også biblioteksspasser! Det kommer sig af, at jeg har arbejdet der i 8 år... Som ansat har man ubegrænset lånetid, og dermed ingen bøder.... Så jeg evner ikke at få afleveret til tiden, med mindre jeg lader materialet ligge fremme på køkkenbordet, så jeg husker det, og på den måde får jeg jo ikke rigtig læst i det...
Men hvornår må de ikke sove på maven? Fordi de så lægger sig i kravlestilling og bøvler rundt? Felix har sovet på siden stort set siden han blev født, han kan slet ikke finde ud af at falde i søvn på andre måder...
Jeg er også biblioteksspasser! Det kommer sig af, at jeg har arbejdet der i 8 år... Som ansat har man ubegrænset lånetid, og dermed ingen bøder.... Så jeg evner ikke at få afleveret til tiden, med mindre jeg lader materialet ligge fremme på køkkenbordet, så jeg husker det, og på den måde får jeg jo ikke rigtig læst i det...
Jeg synes bare jeg er mest tryg når han ligger pænt på ryggen, men det er jo i virkeligheden noget pjat Men ja, han er bare hurtigt oppe i kravlestilling når han er på maven...
Uh det er farligt det med ubegrænset lånetid!
DK skriver: Hvor skønt!! Vi burde i fællesskab sende Anna Wahlgren et takkebrev
Hvor skønt!! Vi burde i fællesskab sende Anna Wahlgren et takkebrev
JA egentlig!! Skriver du, så skriver jeg gerne under
piadas skriver: Dejligt, Carina! Det kunne godt være, jeg hapsede et par tips derfra. Ida ender nemlig altid inde mellem os og spiser (ammes), indtil hun falder i søvn igen. Det er jo også en vane, hun er begyndt på og ikke plejer at gøre! Det kan være alt mellem 1 og 4 gange om natten. Jeg ammer hende jo, så jeg ænser det nærmest ikke, men det kunne nu alligevel være rart at kunne få en uafbrudt nattesøvn! Jeg er nu også ret sikker på, at tænderne driller hende for tiden, så det gør det jo heller ikke bedre... Nu blev jeg da lidt klogere - tak for det!
Åh nattesøvn uden afbrydelser burde være en menneskeret!
Kan kun anbefale bogen(også selvom jeg kun har læst lidt af den...)
Håber snart I får lidt ro hos jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128