Carina87 skriver:
Så er det ikke kun her i huset vi ikke kan få ham til at sove på ryggen. Lynhurtigt er han ovre på maven igen
OGSÅ i barnevognsselen, som ellers er strammet efter alle kunstens regler...
Synes helt klart du skal købe bogen de kære børn. Havde helt glemt, at jeg selv havde den og er kun lige begyndt at læse i den. Når der er ti.. og jeg ikke sidder herinde, men den virker altså go!
Og jeg er også et af de biblioteks-fjolser som kunne have ejet et helt bibliotek for de penge jeg har betalt bøder med
Duuuumt!
Hehe ja altså jeg kan også selv bedst lide at sove på maven, men har bare haft sådan med bettemanden at; uhhh er du sikker på det er smart du???? Men som SP sagde til mig; Maria, sådan som han RULLER og kravler rundt, der skal du ikke være bekymret overhovedet! Så det er vi ikke længere 
Så snart Fisen vågner og har fået sin frokostgrød bliver han pakket i barnevognen og så asti-asted til boghandleren! Boghandleren har været så sød at ligge den til side, selvom de ellers ikke gør det her nu hvor de har ophørsudsalg, men da jeg sagde jeg havde en baby der lå og sov, ville de godt
Jaja alle kneb gælder for at få det sidste eksemplar 
Oggg hoooosthost: Jeg brugte 420 kr. deroppe igår på baby/ børnebøger.... 

Så fik jeg til gengæld også +10 "bøger", nogle med træk-ud-se-et-dyr, nogle med musik i og så nogle til senere med tal og ord
Ja jeg synes jeg gjorde et GODT kup, jeg sparede jo faktisk!! 
Anmeld