3 nætter uden skrigture!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

CA

Maria-s skriver:

Hmmm vi gør som du skriver, herhjemme. Putter inden han bliver for træt, lader døren stå på klem. Går kun ind hvis han græder og giver ham da sutten, putter dynen om ham, siger ssshhhhh og går så snart han stopper med at græde.

MEN så starter det mellem 00 - 03. Noah græder i søvne (til at starte med) står og rokker i kravlestilling, græder stille og roligt mere og mere, og især hvis jeg rører ved ham. Han stopper først med at græde når jeg overgiver mig og giver ham noget at spise. MEN det har han jo ikke behøvet førhen?? Og nu får han endda mere at spise end førhen? Og pga. dette her natteroderi, ja så gider han ikke rigtig spise sin morgenmad, fordi han jo får mad i løbet af natten/ tidligTIDLIG morgen....

Uhhhh sorry hvis jeg spammer din tråd.... Men det lyder til du har fundet den gyldne løsning. Måske du ud fra min beskrivelse har et guldkorn eller to?....

Jeg har også fundet ud af, at hvis jeg skynder mig ind når jeg hører at han begynder at pusle, så kan jeg nå at putte sutten i munden af ham INDEN han når om på maven og i kravlestilling og får vækket sig selv... 

Måske ikke så pædagoisk, men det virker og han sover! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Ja, det er fantastisk at få lov til at sove, og at vide at han også er udhvilet! Vildt at børns søvn kan styre ens liv så meget, men sådan er det bare, og det er skønt når det virker!

Ja præcis, det er fantastisk

Anmeld

15. september 2011

Riksen

Carina87 skriver:

Bøvler I også med tænderne? Tænder og krop i rivende udvikling kan virkelig ødelægge nattesøvnen! Dejligt med lidt pause... 

Lige nu er der vist en pause med tandgroningen - vi har lige fået to i rap, så det er meget rart med et break.

Ja, det ødelægger virkelig søvnen og energien til næste dag - puha. Men det er heldigvis kun i perioder

Anmeld

15. september 2011

Maria-s

Maria.. Lån De kære børn på bib, og gå frem fra side 281! Det er et mirakel som det virker - men skynd dig inden han blir meget ældre..

Jeg må have fat i den bog!! Vores lokale boghandler holder ophørsudsalg så jeg har lige haft ringet til dem og jeg kan få den til sølle 150 kr, så jeg køber istedet for at låne . Jeg er nemlig et af de der fjolser, der aldrig kan finde ud af at aflevere bøger til tiden, så det bliver alligevel hurtigt dyrt i bøder  

Anmeld

15. september 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Jeg har også fundet ud af, at hvis jeg skynder mig ind når jeg hører at han begynder at pusle, så kan jeg nå at putte sutten i munden af ham INDEN han når om på maven og i kravlestilling og får vækket sig selv... 

Måske ikke så pædagoisk, men det virker og han sover! 

Her lyttes der også efter intensiteten af "brokken"/ puslen. Indenfor en vis mængde skal jeg bare lade ham være, så skader det mere end det gavner. Men ja bliver der FOR meget er det også med at LØBE ind og få givet sutten og puttet dynen om ham og eller hjælpe ham ud af en uheldig liggeposition, som ku være mor-jeg-har-mast-mig-selv-op-i-et-hjørne-halvvejs-ud-gennem-træmmerne-og-prøver-at-brække-nakken-på-mig-selv-position. Noah VIL som regel sove på maven (han bliver stiktosset hvis vi vender ham om på ryggen) i hvert fald som minimum på siden skal han ligge, så der er ikke super langt fra dér og så til at ligge i kravlestilling.

Men altså han har fået en blød bamse med i seng de sidste par dagé, som han putter hovedet ind til og det synes jeg måske har hjulpet lidt. Jeg kan i hvert fald holde det lidt hen så og få ham til at falde ned og falde i søvn igen, hvis han ikke er vågnet for meget.

Tak fordi du vil bruge tid på at dele ud af dine erfaringer

Anmeld

15. september 2011

CA

Maria-s skriver:

Her lyttes der også efter intensiteten af "brokken"/ puslen. Indenfor en vis mængde skal jeg bare lade ham være, så skader det mere end det gavner. Men ja bliver der FOR meget er det også med at LØBE ind og få givet sutten og puttet dynen om ham og eller hjælpe ham ud af en uheldig liggeposition, som ku være mor-jeg-har-mast-mig-selv-op-i-et-hjørne-halvvejs-ud-gennem-træmmerne-og-prøver-at-brække-nakken-på-mig-selv-position. Noah VIL som regel sove på maven (han bliver stiktosset hvis vi vender ham om på ryggen) i hvert fald som minimum på siden skal han ligge, så der er ikke super langt fra dér og så til at ligge i kravlestilling.

Men altså han har fået en blød bamse med i seng de sidste par dagé, som han putter hovedet ind til og det synes jeg måske har hjulpet lidt. Jeg kan i hvert fald holde det lidt hen så og få ham til at falde ned og falde i søvn igen, hvis han ikke er vågnet for meget.

Tak fordi du vil bruge tid på at dele ud af dine erfaringer

Så er det ikke kun her i huset vi ikke kan få ham til at sove på ryggen. Lynhurtigt er han ovre på maven igen OGSÅ i barnevognsselen, som ellers er strammet efter alle kunstens regler... 

Synes helt klart du skal købe bogen de kære børn. Havde helt glemt, at jeg selv havde den og er kun lige begyndt at læse i den. Når der er ti.. og jeg ikke sidder herinde, men den virker altså go! 

Og jeg er også et af de biblioteks-fjolser som kunne have ejet et helt bibliotek for de penge jeg har betalt bøder med Duuuumt! 

Anmeld

15. september 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Så er det ikke kun her i huset vi ikke kan få ham til at sove på ryggen. Lynhurtigt er han ovre på maven igen OGSÅ i barnevognsselen, som ellers er strammet efter alle kunstens regler... 

Synes helt klart du skal købe bogen de kære børn. Havde helt glemt, at jeg selv havde den og er kun lige begyndt at læse i den. Når der er ti.. og jeg ikke sidder herinde, men den virker altså go! 

Og jeg er også et af de biblioteks-fjolser som kunne have ejet et helt bibliotek for de penge jeg har betalt bøder med Duuuumt! 

Hehe ja altså jeg kan også selv bedst lide at sove på maven, men har bare haft sådan med bettemanden at; uhhh er du sikker på det er smart du???? Men som SP sagde til mig; Maria, sådan som han RULLER og kravler rundt, der skal du ikke være bekymret overhovedet! Så det er vi ikke længere

Så snart Fisen vågner og har fået sin frokostgrød bliver han pakket i barnevognen og så asti-asted til boghandleren! Boghandleren har været så sød at ligge den til side, selvom de ellers ikke gør det her nu hvor de har ophørsudsalg, men da jeg sagde jeg havde en baby der lå og sov, ville de godt Jaja alle kneb gælder for at få det sidste eksemplar

Oggg hoooosthost: Jeg brugte 420 kr. deroppe igår på baby/ børnebøger....  Så fik jeg til gengæld også +10 "bøger", nogle med træk-ud-se-et-dyr, nogle med musik i og så nogle til senere med tal og ord Ja jeg synes jeg gjorde et GODT kup, jeg sparede jo faktisk!!

Anmeld

15. september 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Jeg må have fat i den bog!! Vores lokale boghandler holder ophørsudsalg så jeg har lige haft ringet til dem og jeg kan få den til sølle 150 kr, så jeg køber istedet for at låne . Jeg er nemlig et af de der fjolser, der aldrig kan finde ud af at aflevere bøger til tiden, så det bliver alligevel hurtigt dyrt i bøder  

FEDT - det virkede så fint her, efter tre nætter sov han igennem!

Anmeld

15. september 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Men hvornår må de ikke sove på maven? Fordi de så lægger sig i kravlestilling og bøvler rundt? Felix har sovet på siden stort set siden han blev født, han kan slet ikke finde ud af at falde i søvn på andre måder... 

Jeg er også biblioteksspasser! Det kommer sig af, at jeg har arbejdet der i 8 år... Som ansat har man ubegrænset lånetid, og dermed ingen bøder.... Så jeg evner ikke at få afleveret til tiden, med mindre jeg lader materialet ligge fremme på køkkenbordet, så jeg husker det, og på den måde får jeg jo ikke rigtig læst i det... 

Anmeld

15. september 2011

DK

Hvor skønt!! Vi burde i fællesskab sende Anna Wahlgren et takkebrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.