Slimprop og tegnblødning - Fortæl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

december-babyen

Dengang jeg var gravid med min store knægt der gik min slimprop i en stor klump med en smule pletblødning. Fik umiddelbart efter veer og fødte dagen efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Najsen86

Min gik først efter jeg fik veer.. fødte 8 timer efter!

Anmeld

14. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

Fortæl gerne om jeres erfaringer ift. fødslen også

Da jeg fik tegnblødning gik der ca 12 timer så havde jeg Nicoline i armene 

Slimproppen kom vist et par uger før......

Spændende hvordan det kommer til og gå, gi endelig en update...

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Tak for jeres svar - regner BESTEMT heller ikke med der sker noget lige nu, har slet ikke noget der ligner veer eller noget Jeg læste nemlig også, at der snildt kan gå flere uger, så ville bare høre jeres personlige erfaringer

Anmeld

14. september 2011

Karo

Min slim prop gik 14 dage før min termin, da jeg ventede min søn. Tegnblødning fik jeg aldrig.

Jeg blev sat igang da jeg var gået 14 over tid, så her hjalp det ikke at den gik.

Med min datter gik den aldrig og også her blev jeg sat igang 14 over tid.

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Karo skriver:

Min slim prop gik 14 dage før min termin, da jeg ventede min søn. Tegnblødning fik jeg aldrig.

Jeg blev sat igang da jeg var gået 14 over tid, så her hjalp det ikke at den gik.

Med min datter gik den aldrig og også her blev jeg sat igang 14 over tid.

Tak for svar Som skrevet har jeg heller ingen formodning om, at det betyder noget, da jeg netop har læst, at det snildt kan ske ugevis før fødslen

Anmeld

14. september 2011

VNB

Frøken J. skriver:

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

Fortæl gerne om jeres erfaringer ift. fødslen også

min slimprop gik præcis en uge før jeg fødte! Der var ingen tvivl om at det var dén - sådan en stor slimet helt gennemsigtig klat!  den gik mens jeg var på toilettet, så jeg opdagede den da jeg tørede mig. Jeg blev vildt lykkelig kan jeg huske - da jeg var sikker på at jeg ville gå i fødsel samme dag  men ak jeg blev klogere, og måtte jo så tålmodigt vente en helt uge! jeg fødte da jeg var 40+4. 

Jeg havde slet ingen tegn blødning! 

Anmeld

14. september 2011

Gaia

Jeg opdagede aldrig at slimproppen gik og tegnblødning havde jeg først da de havde mærke hcor åben jeg var. Min fødsel startede med vandafgang.

Anmeld

14. september 2011

Isabella_mor

min slimprop gik den 9 og jeg fik aks den 11.. 

Anmeld

14. september 2011

Koen.

Jeg fik veer fredag ved 14 tiden de varede hele weekenden, søndag ved 7 tiden om morgen gik slimproppen og 17.36 er Lærke født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.