Slimprop og tegnblødning - Fortæl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Topp

Frøken J. skriver:

Det regner jeg ikke med! Hellere forberede sig på det værste, så kan man næsten kun blive positivt overrasket. Haha

de kommer jo når de kommer - man kan ikk gøre så meget hverken fra eller til... men held og lykke hvis det går løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

Haha trist! Så den gik i en stor klump? Det er der jo også stor forskel på nemlig

altså hun kunne ihvert fald mærke det, og så vidt jeg husker, så mener jeg at hun havde skiftet bukser da hun kom hjem til os, men er ikke helt sikker. :-)

Anmeld

13. september 2011

Kofoed.

Som jeg har fået afvide, så kan der fra slimproppen går kan der gå op til 8 uger, men er der også tegnblødning, så hedder det 2-3 dage.

Anmeld

14. september 2011

Lotus86

Min slimprop gik første gang den 8. juni (havde termin 24. juni) det skete der ikke mere ved, så gik den igen den 2. juli og op af dagen kom der også tegnblødning. Vandet gik samme nat, og dagen efter kl. 12.45 lå jeg med vores lille søn i armene

Anmeld

14. september 2011

_-Kathrine-_

Min slimprop gik da jeg var 40+0 og gik henover flere dage... 40+3 gik mit vand og fik først tegnblødning da jordemoderen på fødegangen undersøgte mig da vi ankom! fødte 40+4...

Spændende om det fører til noget

Anmeld

14. september 2011

maryjane

Tjah min prop gik i uge 36+, men er da 39+5 i dag så det skal man nok ikke tage så højtideligt.

Kan være det er noget andet med tegnblødning?

Desuden er det vildt dumt at de i nogle bøger skriver at der højest går en uge fra slimproppen går, til fødslen starter! Doh.

Anmeld

14. september 2011

Juvelen

Her gik der  27 dage fra slimprop og første tegnblødning, så 3 dage er vist ikke helt holdbart her.

Jordemoderen sagde dog også til mig at der nemt kunne gå flere uger inden der skete mere - og hun havde jo ret, der gik næsten 4 uger. Og gik desuden 10 dage over tid, så tålmodighed er af og til nødvendig...

Anmeld

14. september 2011

L.J.L

Frøken J. skriver:

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

Fortæl gerne om jeres erfaringer ift. fødslen også

Her gik proppen 6 dage over tid, og der var slet ingen tvivl. Det ligner faktisk en prop og så er den bare slimet som en stor gang snot, uhmmm lækkert

Få timer efter den var røget begyndte jeg at få småveer, og jeg fødte et døgn efter. Men har hørt at den kan gå flere gange før man føder...

Anmeld

14. september 2011

cecilie1984

Frøken J. skriver:

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

ved begge mine fødsler gik slim proppen om morgnen og fik tegn blødning lige bagefter.

begge mine børn er født indenfor samme døgn hvor den gik

Anmeld

14. september 2011

2babygirls

Frøken J. skriver:

Jeg havde murren fra kl 7 om morgenen, kl 12 ca gik meget lidt af slimproppen (fandt jeg ud af senere da den VIRKELIG gik dagen efter på sygehuset)
Eftermiddag gik der mere slimprop, MEGET LIDT tegnblødning, og mere ve lignende smerter (vidste nu at jeg da vist var gået i fødsel)

Var ved at DØ hele natten af smerter og ringede så til sygehuset kl 8 (Martin gjorde, hø hø) og tog derind til kl 10. Fødte 12 timer senere, ialt 39 timers smerte "lykke"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.