Slimprop og tegnblødning - Fortæl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.381 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Frøken J.

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

Fortæl gerne om jeres erfaringer ift. fødslen også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Topp

Frøken J. skriver:

Fortæl gerne om jeres erfaringer med disse Er helt med på, der kan gå adskillige uger fra man oplever det, til man føder, men er alligevel bare nysgerrig.

Er næsten helt sikker på, at i hvert fald noget af slimproppen gik tidligere.. Der var noget underligt slimet halløj på papiret, som bestemt ikke var udflåd eller noget.. Og nu her da jeg var på wc, var der en plet blod på papiret.. Og det passer umiddelbart ret godt med at jeg har læst, at slimprop og tegnblødning ofte hører lidt sammen..

Fortæl gerne om jeres erfaringer ift. fødslen også

man siger som "hoved-regl" at når der er tegnblødning føder man som regl inden for 3 dage..

Det passede hos mig 2 dage senere havde jeg min prinsesse

Anmeld

13. september 2011

Topp

jeg fortsatte med at bløde til jeg gik i fødsel... fødslen fra jeg var "sikker" på den ikke ENDNU engang var snyde-veer tog 3 timer så var hun der

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

Topp skriver:

man siger som "hoved-regl" at når der er tegnblødning føder man som regl inden for 3 dage..

Det passede hos mig 2 dage senere havde jeg min prinsesse

Synes bare der står flere steder på nettet, at der gerne kan gå op til flere uger, så det er nok forskelligt Ikke at det andet ville gøre noget, men satser nu på at gå over tid, så bliver man ikke skuffet

Anmeld

13. september 2011

Topp

Frøken J. skriver:

Synes bare der står flere steder på nettet, at der gerne kan gå op til flere uger, så det er nok forskelligt Ikke at det andet ville gøre noget, men satser nu på at gå over tid, så bliver man ikke skuffet

min mor sagde "såååå føder du inden for 3 dage" det har hun hørt - om det holder stik ved jeg da ikk - men med mig gjorde det i hvert fald

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

Topp skriver:

min mor sagde "såååå føder du inden for 3 dage" det har hun hørt - om det holder stik ved jeg da ikk - men med mig gjorde det i hvert fald

Heldige asen! Hehe! Har lige siddet og læst debatter rundt om på nettet, og der er vist mega stor forskel.. Men jeg skal til JM i morgen tidlig, så kan jeg prøve at snakke med hende om det også

Anmeld

13. september 2011

Topp

Frøken J. skriver:

Heldige asen! Hehe! Har lige siddet og læst debatter rundt om på nettet, og der er vist mega stor forskel.. Men jeg skal til JM i morgen tidlig, så kan jeg prøve at snakke med hende om det også

uha det er da spændende og se om der er familie forøgelse liiige rundt om hjørnet

Anmeld

13. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

den eneste slimprop historie jeg lige har hørt, er fra min kusine. Hendes gik mens hun var i centeret ( akavet nok ) og hun fødte 2-3 uger efter :-)

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

Topp skriver:

uha det er da spændende og se om der er familie forøgelse liiige rundt om hjørnet

Det regner jeg ikke med! Hellere forberede sig på det værste, så kan man næsten kun blive positivt overrasket. Haha

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

den eneste slimprop historie jeg lige har hørt, er fra min kusine. Hendes gik mens hun var i centeret ( akavet nok ) og hun fødte 2-3 uger efter :-)

Haha trist! Så den gik i en stor klump? Det er der jo også stor forskel på nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.