Nogle derud der mangler en astma maske + tilbehør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. september 2011

bullerbassen

Henriettemortil4 skriver:

vi har så prøve den gang med min stor søn vi fik en med hjem til låns fra sygehuse indtil vi have hente den stålmaske på apoteke.

Min veninde kunne låne en maske med lidt betalingen pr mdr ind af købe en selv men i længten er det jo dyrt..

Da benjamin min stor søn var slemt indlagt i sommer 2001 lånte vi et apperat med hjem og skulle komme igen om 3 dag til tjek + have den med igen.Den var til strøm også medicin igellem den og til ham.

Henriette

Mon det var en porta neb i fik med hjem - det er sådan et forstøver apperat ...

Sådan en har vi lånt på sygehuset til Silas , da den alm medicin ikke havde effekt i vinters

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

bullerbassen

Henriettemortil4 skriver:

Den har jeg også det er den første til helt som babyer.Med bamser på ikke.

jo lige præcis er det kun til baby'er ???

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

nilletøz skriver:

Ok super.. jeg sender lige pb til dig

jeps.. Regner med jeg kan sende den som et stort brev. til de der 58 kr ca.

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

bullerbassen skriver:

jo lige præcis er det kun til baby'er ???

Ja det fik vi afvide til ca 1 år men vi brugt den da til han var 15 mdr + hvis lægen siger han skal have den igen.Han er tryk hved den meste.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

bullerbassen skriver:

Ok vi har nemlig bare betalt for den på apoteket da vi fik medicinen til ham - Og har ikke købt en ekstra da de jo er lidt ½ dyre. Men kunne der være mulighed for at få den ville det da være rart.

Den vi har er sådan en med et plastik rør og en gul ring i enden til at sætte medicinen fast i.

Det var også kun fordi vores dagplejemor nævnte med den anden dreng, troede nemlig er det var en selvfølge at man skulle betale dem selv.

Vi da prøve og høre ad, når vi skal til kontrol her i okt igen

Tak for svar

Ja det er bestemt ikke billig..

Ja jeg synes du skal prøve at høre, det er da et forsøg hver!

Tjekkede lige på nettet for at se om jeg kunne finde den vi har nu, men faldt lige over den her.

Vi laver den da bare selv, det er da en billig løsning!Ej spøg til side, er ved at være træt!!

Anmeld

24. september 2011

bullerbassen

Ja det fik vi afvide til ca 1 år men vi brugt den da til han var 15 mdr + hvis lægen siger han skal have den igen.Han er tryk hved den meste.

Henriette

ok det viste jeg ikke. Vi bruger den endnu og Silas bliver 2 om 3 uger. Det fungere nu fint måske jeg skal tage en snak med lægen om masken næste gang

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Mon det var en porta neb i fik med hjem - det er sådan et forstøver apperat ...

Sådan en har vi lånt på sygehuset til Silas , da den alm medicin ikke havde effekt i vinters

Hved bare vi var indlagt i 10 dag på en lukke stue han have rs virus da han var 7 uger gammel og tæt på af død også fik han slem lungebetændelse da han var 6 mdr og stafeligkokker og slem lungevetændelse ofg astma andfald og stoppe med af trække vejre nogle gang 112 kom der var han kun 10 mdr.

Han fik en del medicin cap osv osv. de første 2 år af hans leve tid ´ørne.Derefter var det  meste ørne og halsen og da han var 6 år var han operere 9gang. 5 gange med ørne,halsen,brok da han var 3½ mdr. tissemanden da han var 6 år også lige ørne igen.Astma hav han til han var næsten 7 år.

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

ok det viste jeg ikke. Vi bruger den endnu og Silas bliver 2 om 3 uger. Det fungere nu fint måske jeg skal tage en snak med lægen om masken næste gang

Jeg tro nu nok man godt må og kan brugen den.Hvis han er tryk hved den så er det også øv og surt af skulle skift den ud.

Henriette

Anmeld

25. september 2011

H+S Skjolgborg.

Solgt til nilletøz.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.