Nogle derud der mangler en astma maske + tilbehør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. september 2011

bullerbassen

Mor til Frederic skriver:

nej den er magen til vores den forebyggende (orange) og den kan passer ikke i metal spacer...

Du kan på apotek få en air charmper, hvor der er blød gummi i enden og den kan passe både den runde og firkanted medicin.

undskyld jeg lige byder ind - men man får dem ved ikke bare , skal man ikke betale for dem ??

Ja måske underligt spørgsmål , men kunne godt bruge en ekstra til dagplejen . Der er et andet astma barn derover som har en til at ligge , der havde lægen spurgt om de ikke skulle bruge en dertil

Men vi har selv betalt for vores men kunne være rart med en ekstra som kan ligge fast derover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Sådan flere billede oppe fra ned fra siden med maskerne på der er to slags.og to hulster kalderjeg dem.Dem der skal sidde på med den lilel gummieventi i også masken på og medicin i den anden ende. den der ikke er helt rund men anderledes rund. kan ses på billederne.

Det første billede er der hvor medicin skla sidder og det sidste er der hvor hylster også masken på skal sidde.

Vi kan sige 250 kr for alt sammen med porto.

Ville det være ok ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Med mine to drenge har vi ikke fået dem gratis vi skulle skam selv købe dem men man får lidt rabat jo mere man køber.

Den her + alt tilbehøre og medicin gave vi næsten 1200 kr for vi valgt så også babymundstykke med og den alene koste 250 kr. den som er på anden sidste billede.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

bullerbassen skriver:

undskyld jeg lige byder ind - men man får dem ved ikke bare , skal man ikke betale for dem ??

Ja måske underligt spørgsmål , men kunne godt bruge en ekstra til dagplejen . Der er et andet astma barn derover som har en til at ligge , der havde lægen spurgt om de ikke skulle bruge en dertil

Men vi har selv betalt for vores men kunne være rart med en ekstra som kan ligge fast derover

Det gør ikke noget du bryder ind..

Den føste vi fik, fik vi af sygehuset, men kunne vælge at købe den som er her i debatten til 300,-kr på apotekt. Men valgte at få den på syghuset selv om det var en kæmpe klods!

Da vi var til tjek, spurgte vi om vi ikke kunne få en ny, da den vi havde var rigti ulækker selvom vi vaskede den tit, og vi fik en ny uden problemer, og den er mindre og meget nemmer at have med rundt.. 

Ja syne det vil være smart at der lå en fast i vuggestue/børnhave så man har en hjemme og en ude.. 

Men skal i til noget tjek på et tidpunkt? for så kan du jo høre der?!

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Henriettemortil4 skriver:

Sådan flere billede oppe fra ned fra siden med maskerne på der er to slags.og to hulster kalderjeg dem.Dem der skal sidde på med den lilel gummieventi i også masken på og medicin i den anden ende. den der ikke er helt rund men anderledes rund. kan ses på billederne.

Det første billede er der hvor medicin skla sidder og det sidste er der hvor hylster også masken på skal sidde.

Vi kan sige 250 kr for alt sammen med porto.

Ville det være ok ??

Det ser ud til at den passer...

250,-kr er porto så med i ? skal bare være sikker!?

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

vi har så prøve den gang med min stor søn vi fik en med hjem til låns fra sygehuse indtil vi have hente den stålmaske på apoteke.

Min veninde kunne låne en maske med lidt betalingen pr mdr ind af købe en selv men i længten er det jo dyrt..

Da benjamin min stor søn var slemt indlagt i sommer 2001 lånte vi et apperat med hjem og skulle komme igen om 3 dag til tjek + have den med igen.Den var til strøm også medicin igellem den og til ham.

Henriette

Anmeld

24. september 2011

bullerbassen

nilletøz skriver:

Det gør ikke noget du bryder ind..

Den føste vi fik, fik vi af sygehuset, men kunne vælge at købe den som er her i debatten til 300,-kr på apotekt. Men valgte at få den på syghuset selv om det var en kæmpe klods!

Da vi var til tjek, spurgte vi om vi ikke kunne få en ny, da den vi havde var rigti ulækker selvom vi vaskede den tit, og vi fik en ny uden problemer, og den er mindre og meget nemmer at have med rundt.. 

Ja syne det vil være smart at der lå en fast i vuggestue/børnhave så man har en hjemme og en ude.. 

Men skal i til noget tjek på et tidpunkt? for så kan du jo høre der?!

Ok vi har nemlig bare betalt for den på apoteket da vi fik medicinen til ham - Og har ikke købt en ekstra da de jo er lidt ½ dyre. Men kunne der være mulighed for at få den ville det da være rart.

Den vi har er sådan en med et plastik rør og en gul ring i enden til at sætte medicinen fast i.

Det var også kun fordi vores dagplejemor nævnte med den anden dreng, troede nemlig er det var en selvfølge at man skulle betale dem selv.

Vi da prøve og høre ad, når vi skal til kontrol her i okt igen

Tak for svar

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

nilletøz skriver:

Det ser ud til at den passer...

250,-kr er porto så med i ? skal bare være sikker!?

Ja portoen er med i kan vi godt sige.Går jo til nået vigtigt og godt og jeg har en mere..

Henriette

Anmeld

24. september 2011

H+S Skjolgborg.

Ok vi har nemlig bare betalt for den på apoteket da vi fik medicinen til ham - Og har ikke købt en ekstra da de jo er lidt ½ dyre. Men kunne der være mulighed for at få den ville det da være rart.

Den vi har er sådan en med et plastik rør og en gul ring i enden til at sætte medicinen fast i.

Det var også kun fordi vores dagplejemor nævnte med den anden dreng, troede nemlig er det var en selvfølge at man skulle betale dem selv.

Vi da prøve og høre ad, når vi skal til kontrol her i okt igen

Tak for svar

Den har jeg også det er den første til helt som babyer.Med bamser på ikke.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2011

nilletøz

Henriettemortil4 skriver:

Ja portoen er med i kan vi godt sige.Går jo til nået vigtigt og godt og jeg har en mere..

Henriette

Ok super.. jeg sender lige pb til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.