Mens. smerter før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

HUn må også gerne blive der inde liiiiidt endnu smukke

De siger helst til udgangen af uge 37

De skal nok komme, hihi jaa ud skal de jo hehe

Ja det må hun skam fint gerne, magter bare ikke at være gravid mere! Var forresten til vægt scanning hun vejede 2586 gram (; så var lige i midten, det er jo glimrende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mutti2B

CamillaValby skriver:

I know beauty Det er jeg også jeg GIIIIIDER ikke mere jeg er ved at få kuk haha.

Jeg vil hjertens gerne bytte med dig, smukke

Anmeld

14. september 2011

Fenja09

Jeg havde menses lign. smerter on/off i min graviditet, men i dagene op til fødslen var de meget mere tiltagende og natten før jeg fødte kunne jeg slet ikke finde ro og havde ondt helt ned i benene pga smerterne. Jeg tror ikke at det er et direkte tegn på at man snart skal føde, men for mig var det i hvert fald de smerter jeg havde før vandet gik og veerne begyndte.

Jeg fødte 40+1.

/Fenja

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Mulleunge skriver:

Ja det må hun skam fint gerne, magter bare ikke at være gravid mere! Var forresten til vægt scanning hun vejede 2586 gram (; så var lige i midten, det er jo glimrende..

Det var da en fin vægt det svare til ca det samme som min vejede på det tidspunkt.

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Jeg vil hjertens gerne bytte med dig, smukke

I know. Og tro mig jeg alt hvad jeg kan for at du får den positive test her lige om meget snart.

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

CamillaValby skriver:

Det var da en fin vægt det svare til ca det samme som min vejede på det tidspunkt.

Jep, det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.