Mens. smerter før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

VNB

jeg havde mens agtige smerter i ca 3 dage, de var ikke helt lige så kraftige som alm. mens smerter. Og om morgenen på 3 dagen gik de over i veer  

held og lykke med den forestående fødsel! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

VIPpigen

CamillaValby skriver:

Hehe tror jeg har overskredet det døgn

Men det er da godt nok gået stærkt med dig, bare det var mig

Det gik stærkt. Men hun er også født 5 uger før tid. Så var slet ikke forberedt på veer eller noget Hehe

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

Lille søde ønskebarn! kan du så komme ud og hilse på dine forældre Du har været længe ventet

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

VNB skriver:

jeg havde mens agtige smerter i ca 3 dage, de var ikke helt lige så kraftige som alm. mens smerter. Og om morgenen på 3 dagen gik de over i veer  

held og lykke med den forestående fødsel! 

Uhh det var lige sådan noget jeg ville læse hehe

Tusinde tak

Anmeld

14. september 2011

Sitrani

CamillaValby skriver:

Godaften piger

Hvor længe gik i med menstruationssmerter før i fødte? Jeg har gået med det i 5 dage nu.

Så er en smule nysgerrig

Hej

Jeg gik selv og havde noget der mindede om menses-smerter et par uger inden fødslen - men mine tror jeg var plukveer, det føles lidt som menses-smerter nemlig... Og de tog bare mere og mere til i løbet af nogle dage og en morgen da jeg vågnede var de blevet til rigtig veer

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

VIPpigen skriver:

Det gik stærkt. Men hun er også født 5 uger før tid. Så var slet ikke forberedt på veer eller noget Hehe

Ej puha Det kan jeg da godt se, jeg ville så nok også have fået et kæmpe chok.

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Lille søde ønskebarn! kan du så komme ud og hilse på dine forældre Du har været længe ventet

Hehe jeg ville ønske at ungen gad at høre efter.

Anmeld

14. september 2011

morethanperfect

CamillaValby skriver:

Godaften piger

Hvor længe gik i med menstruationssmerter før i fødte? Jeg har gået med det i 5 dage nu.

Så er en smule nysgerrig

Jeg havde ingen

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

STN skriver:

Hej

Jeg gik selv og havde noget der mindede om menses-smerter et par uger inden fødslen - men mine tror jeg var plukveer, det føles lidt som menses-smerter nemlig... Og de tog bare mere og mere til i løbet af nogle dage og en morgen da jeg vågnede var de blevet til rigtig veer

Hej

Men havde du det også konstant? Altså smerterne. For jeg har det hele tiden hele døgnet.

For hvis du havde det kan det da godt være at jeg bare har ekstrem mange plukveer.

Anmeld

14. september 2011

Sitrani

CamillaValby skriver:

Hej

Men havde du det også konstant? Altså smerterne. For jeg har det hele tiden hele døgnet.

For hvis du havde det kan det da godt være at jeg bare har ekstrem mange plukveer.

Nej det var vidst ikke hele tiden, men ret tit.... Det kan jo også være at dine plukveer bare føles på den måde..? Don't know.... Uanset hvad, er jeg sikker på, at det ret normalt, når man er langt henne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.