Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde en del af den slags mod slutningen af graviditeterne. - men det lod ikke til at hænge særlig meget sammen med fødslen. Det føltes i hvert fald temmelig anderledes, da den startede...
Ciss skriver: Jeg havde en del af den slags mod slutningen af graviditeterne. - men det lod ikke til at hænge særlig meget sammen med fødslen. Det føltes i hvert fald temmelig anderledes, da den startede...
Kan ikke præcis huske hvor længe jeg gik med det med den første, hvert fald et par uger og det samme her anden gang og faktisk lidt mere end det...
Mira0911 skriver: Kan ikke præcis huske hvor længe jeg gik med det med den første, hvert fald et par uger og det samme her anden gang og faktisk lidt mere end det...
Sifling skriver: Puha, jeg har rendt rundt med mens smerter i snart 3 uger nu, nogle dage være end andre.. Så jeg har lidt opgivet troen på det har noget med fødslen at gøre
Puha, jeg har rendt rundt med mens smerter i snart 3 uger nu, nogle dage være end andre.. Så jeg har lidt opgivet troen på det har noget med fødslen at gøre
Jeg gik med menssmerter et par uger før fødslen, men der skete aldrig noget
Babymor2010 skriver: Jeg gik med menssmerter et par uger før fødslen, men der skete aldrig noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128