Mens. smerter før fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.151 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. september 2011

CamillaValby

Godaften piger

Hvor længe gik i med menstruationssmerter før i fødte? Jeg har gået med det i 5 dage nu.

Så er en smule nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Ciss

Jeg havde en del af den slags mod slutningen af graviditeterne. - men det lod ikke til at hænge særlig meget sammen med fødslen. Det føltes i hvert fald temmelig anderledes, da den startede...

Anmeld

13. september 2011

CamillaValby

Ciss skriver:

Jeg havde en del af den slags mod slutningen af graviditeterne. - men det lod ikke til at hænge særlig meget sammen med fødslen. Det føltes i hvert fald temmelig anderledes, da den startede...

Øv bøv det ville ellers have været dejligt

En ting var hvis det bare var i en dag eller to, men 5 dage det syntes jeg bare er længe med mens. smerter

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Kan ikke præcis huske hvor længe jeg gik med det med den første, hvert fald et par uger og det samme her anden gang og faktisk lidt mere end det... 

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Mira0911 skriver:

Kan ikke præcis huske hvor længe jeg gik med det med den første, hvert fald et par uger og det samme her anden gang og faktisk lidt mere end det... 

Ej hvor er det altså bare skod Håber altså snart at din lillepige kommer ud, jeg vil prøve at holde køkulturen. Og jeg vil så gerne have hende ud nu

Anmeld

14. september 2011

Sifling

Puha, jeg har rendt rundt med mens smerter i snart 3 uger nu, nogle dage være end andre.. Så jeg har lidt opgivet troen på det har noget med fødslen at gøre

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Sifling skriver:

Puha, jeg har rendt rundt med mens smerter i snart 3 uger nu, nogle dage være end andre.. Så jeg har lidt opgivet troen på det har noget med fødslen at gøre

Puha det var godt nok længe

Hvor langt er du?

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

Jeg gik med menssmerter et par uger før fødslen, men der skete aldrig noget 

Anmeld

14. september 2011

MajseMaja

Jeg har haft det nogle uger nu, det har ca. varet 5 uger tror jeg. Nogle dage er der ikke noget, andre dage er det nærmest hele dagen.

Maja 36+2

Anmeld

14. september 2011

CamillaValby

Babymor2010 skriver:

Jeg gik med menssmerter et par uger før fødslen, men der skete aldrig noget 

åhhh nooo. Hehe nå må vel bare indse at det intet har med en evt. kommende fødsel at gøre hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.