er det ikke i dag Sofie får en lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Helle30

Anja - ja, vi glæder os også meget, selvom jeg er meget spændt på det med at blive skåret i, bedøvelse osv.
Vi har forskellige navne, vi er enige om, vi godt kan lide, men vi vil nu lige se, om hun "ligner" det ene eller det andet navn. Det navn vi egentlig havde tiltænkt Sofie, var helt galt (synes jeg). I mit hovede er Signe (som det var) nemlig lyshåret, og Sofies hår var nærmest sort fra start. Den gik bare ikke, så vi valgte Sofie i stedet.

- Helle, der flintrer rundt for at nå både forberedelserne og opdateringer hér...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Anja

Helle30 skriver:

Anja - ja, vi glæder os også meget, selvom jeg er meget spændt på det med at blive skåret i, bedøvelse osv.
Vi har forskellige navne, vi er enige om, vi godt kan lide, men vi vil nu lige se, om hun "ligner" det ene eller det andet navn. Det navn vi egentlig havde tiltænkt Sofie, var helt galt (synes jeg). I mit hovede er Signe (som det var) nemlig lyshåret, og Sofies hår var nærmest sort fra start. Den gik bare ikke, så vi valgte Sofie i stedet.

- Helle, der flintrer rundt for at nå både forberedelserne og opdateringer hér...

Husk endelig at have kameraet med på operationsstuen !! Ved Esther havde min mand et i lommen og fandt det frem og tog billeder af Esther mens hun blev undersøgt, derefter tog den søde jordemoder kameraet og tog nogle billeder af os sammen med Esther - de er guldværd.

Her holder min mand hende for første gang - det er taget inden de kom ind til mig igen efter at have tjekket apgar scor.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2009

ivfmarie

Helle30 skriver:

AG, du har læst rigtigt i tråden om mit vendingsforsøg - eller lillesøsters bliver det jo så. Du har bare ikke læst hele tråden så, men der har nu også været meget at følge med i de sidste par dage.
Well, forsøget lykkedes ikke, og jeg har derfor fået en tid til pks. torsdag kl. 7.30.
Var tll alm. jdm-besøg i går, og der havde den lille stadig ikke vendt sig af egen drift, så chancen er nok ikke, at hun pludselig gør det før torsdag.
Men altså ja: Vi bliver forældre igen, og Sofie bliver storesøster på torsdag.
Aktionen starter kl. 7.30....
Skal nok sørge for, I får besked, så snart den lille er ude og jeg er i stand til at sende en besked/sms.

- Helle

der er håb endnu...
Jeg vendte forkert i min mors mave til et par dage over tid!
Hun skulle faktisk have pks om mandagen, og jeg vendte mig og kom ud om lørdagen - no one cuts my mom!!

Marie

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Sikke et fint billede Anja, og hvor ser din mand stolt ud.
Jeg har lavet sådan en "todo" liste, som jeg hakker af med flueben, når noget er klaret. Der står kameraet også på, og indtil videre sidder batteriet i laderen, og i aften skal jeg lige have lagt billeder over på pc. og slettet fra Kameraet, så der er plads til de nye. Derefter lægger jeg kameraet i min bil. Så husker vi det.

- Helle

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Orv Marie, det var godtnok heldigt. Ja, man ved jo aldrig, men nu har jeg ihvertfald forliget mig med tanken om det ks. - De sætter jo lige scanneren på under alle omstændigheder, men jeg er nu ret sikker på, jeg opdager det, hvis hun pludselig begynder at vende sig rundt.

- Helle, der har bemærket, at du exellerer lidt i nogle slagfaste, engelske vendinger i dag

Anmeld

20. januar 2009

BellaT

Nææææh, hvor spændende! Ja, husk kamera! Her var det narkoselægen der flintrede rundt og tog billeder af den lille Phillip. Det gjorde han altid, sagde han, så han kendte næsten alle kameraer der findes. Han var sød. Selvom han stak mig i ryggen, he he.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2009

ka li ja

Helle30 skriver:

AG, du har læst rigtigt i tråden om mit vendingsforsøg - eller lillesøsters bliver det jo så. Du har bare ikke læst hele tråden så, men der har nu også været meget at følge med i de sidste par dage.
Well, forsøget lykkedes ikke, og jeg har derfor fået en tid til pks. torsdag kl. 7.30.
Var tll alm. jdm-besøg i går, og der havde den lille stadig ikke vendt sig af egen drift, så chancen er nok ikke, at hun pludselig gør det før torsdag.
Men altså ja: Vi bliver forældre igen, og Sofie bliver storesøster på torsdag.
Aktionen starter kl. 7.30....
Skal nok sørge for, I får besked, så snart den lille er ude og jeg er i stand til at sende en besked/sms.

- Helle

aaiiii den havde jeg også misset!!! jubii helle. og som forhenværende pks'er vil jeg lige sige at det er hårdt, men det er dejligt at man i det mindste kan være vågen mens det står på.

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

nå men det var da godt for noget at jeg var lidt for tidligt ude.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.