er det ikke i dag Sofie får en lillesøster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Susan1978

eller er jeg en dag for tidlig?

Jeg håber at høre fra Helle når de er ovenpå.

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Anja

Det er på torsdag

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

ja det gik også lige op for mig.. store klovn.

Sorry Helle.. men det beviser da bare at jeg tænker på jer.. hihi

Susan

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

eller er jeg en dag for tidlig?

Jeg håber at høre fra Helle når de er ovenpå.

Susan

Hehe Susan. Som Anja skriver: På torsdag. Men det er i dag, Obama bliver indsat, og det er da også spændende

- Helle

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

ja det må vi hellere hjem og følge når en engang får fri.. for hulan jeg er langt bagud efter sådan en uges ferie...

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Jaja, det er jo først kl. 18, han skal aflægge ed, og der har du bare at være holdt op med at jobbe du. Husk, man skal starte roligt op igen - ellers har ferien ingen afslappende, rekreativ effekt.

- Helle

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

du kan tro at den uge med frisk luft og masser af sol har givet en masse dejlig ny energi.. det er så skønt.

Anmeld

20. januar 2009

Marco2

Hey Helle.

Jeg har misset noget her...

Je ghar læst om at de ville forsøge at vende bebsen, men så her jeg ikke hørt mere. Skal du ha' kejsersnit på torsdag? Eller hvordan ved du at det bliver på torsdag??

AG - som troede hun fulgte med...

Anmeld

20. januar 2009

Helle30

Marco2 skriver:

Hey Helle.

Jeg har misset noget her...

Je ghar læst om at de ville forsøge at vende bebsen, men så her jeg ikke hørt mere. Skal du ha' kejsersnit på torsdag? Eller hvordan ved du at det bliver på torsdag??

AG - som troede hun fulgte med...

AG, du har læst rigtigt i tråden om mit vendingsforsøg - eller lillesøsters bliver det jo så. Du har bare ikke læst hele tråden så, men der har nu også været meget at følge med i de sidste par dage.
Well, forsøget lykkedes ikke, og jeg har derfor fået en tid til pks. torsdag kl. 7.30.
Var tll alm. jdm-besøg i går, og der havde den lille stadig ikke vendt sig af egen drift, så chancen er nok ikke, at hun pludselig gør det før torsdag.
Men altså ja: Vi bliver forældre igen, og Sofie bliver storesøster på torsdag.
Aktionen starter kl. 7.30....
Skal nok sørge for, I får besked, så snart den lille er ude og jeg er i stand til at sende en besked/sms.

- Helle

Anmeld

20. januar 2009

Anja

Helle30 skriver:

AG, du har læst rigtigt i tråden om mit vendingsforsøg - eller lillesøsters bliver det jo så. Du har bare ikke læst hele tråden så, men der har nu også været meget at følge med i de sidste par dage.
Well, forsøget lykkedes ikke, og jeg har derfor fået en tid til pks. torsdag kl. 7.30.
Var tll alm. jdm-besøg i går, og der havde den lille stadig ikke vendt sig af egen drift, så chancen er nok ikke, at hun pludselig gør det før torsdag.
Men altså ja: Vi bliver forældre igen, og Sofie bliver storesøster på torsdag.
Aktionen starter kl. 7.30....
Skal nok sørge for, I får besked, så snart den lille er ude og jeg er i stand til at sende en besked/sms.

- Helle

Åhh, jeg sidder her og bliver helt misundelig på det du og din mand skal opleve på torsdag

Glæder mig til at høre om det og se billeder af lillesøster. Har I fundet et navn til hende ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.