Ihhh, de forbaskede skabe.... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Helle30

Ihh, hvorfor f.. har I ikke sagt noget om det før. Jeg tænkte, at når nu ingen tog det op, så var det nok bare mig, der ikke havde sagt nej på den ordentlige måde, hvorfor jeg herefter ville være fordømt til en evig tilværelse på hug foran et skab eller en skuffe - eller i færd med at lægge det samme viskestykke sammen og på plads - igen.

Jeg har også haft sådan et princip (ligesom med nul plastiklegetøj og da slet ikke med batterier) at vi ikke ville sætte børnesikring på, for hun skulle have lov at opdage, at man kan klemme fingrene - og desuden er alt farligt sat højt op.
Nu har jeg et argument, jeg kan leve med; Gider ikke rydde op igen og igen og hele tiden, så nu skal der investeres i en flok børnesikringer.

Hvor har i købt jeres? Kan man få mængderabat, hvis man skal have over 50 stk?.

- Helle, der lettet takker for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Susan1978

Helle du drøner bare lige en tur over i babysam og henter 2 poser også skal der lige skrues lidt på skabene også har du dine skabe for dig selv.

http://babysam.dk/default.aspx?data=productlistpaging&key=I%20hjemmet&load=main&paging=1&curpage=1

Susan

Anmeld

20. januar 2009

sbs78

Vi købte vores i jem og fix, de er ikke så dyre der. Nu har vi haft vores sidene siden Laura var lille Synes nu det er dejligt at freja ikke kan pille alt ud af skabene

knus Sidsel

Anmeld

20. januar 2009

Kaufie

Vi har kun børnesikringer på de farlige skabe og skuffer - dem med rengøringsmidler og medicin. Og så lige skraldespanden og garderobeskabene - men det er nu pga to dygtige katte.

Men lige nu er William ikke så voldsomt interesseret i skabenes indhold - kun det i køkkenet, hvor der står rosiner, kiks og den slags..... Vi har så tilgengæld en masse tomme hylder i reolerne - fordi det er sjovt at hive indholdet ud på gulvet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.