Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vitapigen skriver: Det er langt fra alle sygehuse der uleverer disse fine flasker desværre, men jeg købte nogle rejseflasker i 10'er butikken og det var ganske udemærket her, og brugte dem i 14 dage efter fordi jeg var så øm
Det er langt fra alle sygehuse der uleverer disse fine flasker desværre, men jeg købte nogle rejseflasker i 10'er butikken og det var ganske udemærket her, og brugte dem i 14 dage efter fordi jeg var så øm
Okey... Jeg finder sikkert en løsning på det... Der er kommet mange gode råd til hvad man kan bruge...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
N&J skriver: Medmindre man er meget uheldig - mit varede i 1½ uge før jeg kunne tørre normalt..
Medmindre man er meget uheldig - mit varede i 1½ uge før jeg kunne tørre normalt..
Stakkel
Min bruser kunne heller ikke nå, og jeg lignede virkelig " en krøllet sommerhat" forneden!! Var virkelig ødelagt længe. Men jeg var nød til at smide bukserne, og hoppe i brusekabinen hver gang jeg skulle tisse. Senere lærte jeg at tisse(foroverbøjet) således at (undskyld) urinen ikke løb dirrekte ind i den ødelagte hud
Mor010711 skriver: Nu kunne vores bruser godt nå, men nogle gange brugte jeg de skumklude jeg også bruger til min datter til at duppe med koldt vand efter toiletbesøg. Det var faktisk rart. Brugte køligt vand, så det dulmede lidt samtidig
Nu kunne vores bruser godt nå, men nogle gange brugte jeg de skumklude jeg også bruger til min datter til at duppe med koldt vand efter toiletbesøg. Det var faktisk rart. Brugte køligt vand, så det dulmede lidt samtidig
Samme her
Jeg fik en flaske med hjem som man bruger til at sprøjte der med. Men det var kun nødvendigt første gang.
Nu er jeg førstegangsfødende og aner simpelthen ikke hvad I snakker om så er der nogen der er søde at forklare mig hvorfor man skal skylle sig selv dernede under toiletbesøg?? Eller er der noget jeg har misforstået??
Omsorgsgiver skriver: Nu er jeg førstegangsfødende og aner simpelthen ikke hvad I snakker om så er der nogen der er søde at forklare mig hvorfor man skal skylle sig selv dernede under toiletbesøg?? Eller er der noget jeg har misforstået??
det er hvis man flækker eller bliver klippet.. og derefter syet.. for at holde såret rent
MelikkazMoar skriver: det er hvis man flækker eller bliver klippet.. og derefter syet.. for at holde såret rent
Ok...men for mig lyder det til at urinen ikke må "ramme" såret når man tisser. Er det korrekt? Er det så derfor man skal bruse/skylle sig imens man tisser? Hvis det er sådan så er det da godt nok besværligt at gøre sådan en simpel ting som at tisse
Omsorgsgiver skriver: Ok...men for mig lyder det til at urinen ikke må "ramme" såret når man tisser. Er det korrekt? Er det så derfor man skal bruse/skylle sig imens man tisser? Hvis det er sådan så er det da godt nok besværligt at gøre sådan en simpel ting som at tisse
jeg fik a vide efter klip og syning .. at jeg skulle skulle/bruse efter toilet besøg.. og jeg syndes det var emget for besværligt for mig.. så jeg brugte de der vatklude og vand og vaskede..
det er jo for at holde såret rent..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128