Bruseren derhjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Du må lige rette mig hvis jeg er helt forkert på den, men du mener vel hvis man er revnet og muligvis syet, og når man så skal tisse??

Jeg fik på sygehuset en lille flaske dims som jeg hældte lunkent vand i hver gang jeg skulle tisser, og hældte samtidig med.. Men det er med og finde ud af hvor meget der skal hældes af gange, for inten så kommer der for lidt vand og det svider a H. til eller også hælder man vandet for hurtigt og der er ikke mere vand når man stadig tisser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

MetteT

Jeg brugte en halvliters vandflaske... Det fungerede fint..

Knus Mette

Anmeld

13. september 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Hvad gør I lige når I er kommet hjem fra sygehuset når i har født... 

Jeg tænker mht bruseren... Vores bruser kan ikke nå over til toilettet så jeg kan have rendende vand når den tid er kommer... 

Hvad har I gjort i den situation? Gået halvt i bad og skyllet underlivet eller? 

Kom endelig med råd... 

Stillet mig ind i brusekabinen og har skyllet selvfølgelig.
Det er da ikke svært
det er jo kun i de første få dage efter fødsel man behøver det.
Men man har med garanti DK's reneste tæer i de dage

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2011

Mor til L&S

Det var ikke nødvendigt for mig at skylle bagefter....

Anmeld

13. september 2011

N&J

Mira0911 skriver:

Hvad gør I lige når I er kommet hjem fra sygehuset når i har født... 

Jeg tænker mht bruseren... Vores bruser kan ikke nå over til toilettet så jeg kan have rendende vand når den tid er kommer... 

Hvad har I gjort i den situation? Gået halvt i bad og skyllet underlivet eller? 

Kom endelig med råd... 

Jeg fik en skylleflaske med, det var guld værd, bare en lille flaske man kan fylde med vand, så er der et låg med et "sugerør" i, så når du presser på flasken så kan man skylle også henne på toilettet - GULD VÆRD!!!

Anmeld

13. september 2011

N&J

SussieThyssen skriver:

Det er da ikke svært

Kærligst
Sussie

Medmindre man er meget uheldig - mit varede i 1½ uge før jeg kunne tørre normalt.. 

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Tusind tak for alle Jeres råd... 

Den der lille flaske flere af Jer snakker om, fik jeg slet ikke med hjem da jeg fødte Julie, måske fordi vi var indlagt på neo og det så ikke var nødvendigt da vi skulle hjem... 

Jeg havde op til flere læger til at kigge mig forneden, da jeg næsten ikke kunne gå, sidde eller ligge... 

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

missie20 skriver:

For og være klam, så tissede jeg under bruseren på neonatal afd. da vi var indlagt.

Og det kunne jeg sagtens også finde på.. Især fordi vores wc og bruser er i to forskellige rum herhjemme

Anmeld

13. september 2011

ChipChap

SussieThyssen skriver:

Det er da ikke svært

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2011

vitapigen

Mira0911 skriver:

Tusind tak for alle Jeres råd... 

Den der lille flaske flere af Jer snakker om, fik jeg slet ikke med hjem da jeg fødte Julie, måske fordi vi var indlagt på neo og det så ikke var nødvendigt da vi skulle hjem... 

Jeg havde op til flere læger til at kigge mig forneden, da jeg næsten ikke kunne gå, sidde eller ligge... 

Det er langt fra alle sygehuse der uleverer disse fine flasker desværre, men jeg købte nogle rejseflasker i 10'er butikken og det var ganske udemærket her, og brugte dem i 14 dage efter fordi jeg var så øm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.