Bruseren derhjemme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Mira0911

Hvad gør I lige når I er kommet hjem fra sygehuset når i har født... 

Jeg tænker mht bruseren... Vores bruser kan ikke nå over til toilettet så jeg kan have rendende vand når den tid er kommer... 

Hvad har I gjort i den situation? Gået halvt i bad og skyllet underlivet eller? 

Kom endelig med råd... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

missie20

Mira0911 skriver:

Jeg tænker mht bruseren... Vores bruser kan ikke nå over til toilettet så jeg kan have rendende vand når den tid er kommer... 

Kom endelig med råd... 

For og være klam, så tissede jeg under bruseren på neonatal afd. da vi var indlagt.

Anmeld

13. september 2011

Hansen97

Mira0911 skriver:

Kom endelig med råd... 

Hmm.. jeg har slet ikke brugt det med at skylle efter toiletbesøg.. bare været i bad hver dag.. nogen gang 2 gange om dagen..
Måske jeg bare er unormal??

Anmeld

13. september 2011

FrkLarsen

Mira0911 skriver:

Kom endelig med råd... 

Hav en lille kande stående som du kan fylde vand i 

Det gjorde jeg, da bruseren heller ikke kunne nå 

Anmeld

13. september 2011

Mor010711

Nu kunne vores bruser godt nå, men nogle gange brugte jeg de skumklude jeg også bruger til min datter til at duppe med koldt vand efter toiletbesøg. Det var faktisk rart. Brugte køligt vand, så det dulmede lidt samtidig

Anmeld

13. september 2011

Sitrani

Jeg satte mig på kanten af vores badekar og kunne skylle understellet derfra.... det er også en mulighed... ellers så ta' bukser og trusser af og sæt dig på hug (hvis du kan) i brusekabinen, hvis du ikke har badekar....

Anmeld

13. september 2011

Bshizzle

Jeg brugte osse skumklude og havde en skål/kande ved min side..

Ellers har jeg set man kan købe sådan nogle billige brusehoveder m. slange som kan sættes på vandhanen..
- Men nok mere besværligt end det er smart..

Jeg gik osse i bad 2 gange om dagen de første dage efter, da det med at få noget køligt på dér nede var en kæmpe rar fornemmelse efter sådan en tur..

Anmeld

13. september 2011

Chris86

fik en lille plastikflaske med fra sygehuset.. Sådan en der kunne sprøjte når man trykkede... (ligner den man kan købe med brintoverilte i, bare med en speciel "tut" med huller i i stedet for låg)

Anmeld

13. september 2011

kitra

Du kan gemme din shampoo flaske når den er tom eller lignende og så bruge den når du er på toilet det gjorde jeg. Bare husk at bruge lunken vand koldt svier det er min erfaring.

Anmeld

13. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Mira0911 skriver:

Kom endelig med råd... 

Fik oss en lille flaske med huller i låget som jeg lige fyldte med vand før toilet besøg

Det var min aller bedste ven i "kløperioden", når sårene heler ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.