Hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Sitrani

henh01 skriver:

Ja selvfølgelig skal I det og det er helt naturligt.

Prøv at læg hende på nogenlunde samme tid hver aften - også selvom det først er kl. 22. så har I allerede startet Jeres rytme der. Hvad angår mad så er hun for lille til at have faste spisetider endnu, så der kan I ikke gøre så meget før hun bliver lidt større. Når hun så lægges på et bestemt tidspunkt så former dagen sig sikkert mere og mere ensformigt jo flere dage der går og inden du ser dig om så har I måske en fast rytme.

Hun bliver lagt nogenlunde på samme tid hver aften.. men det kommer meget an på hvordan hun har sovet resten af dagen... Hvis jeg fx ikke har kunne få hende til at sove til eftermiddag/tidlig aften, så er hun jo tidligere træt end, hvis hun har sovet tidligt på aftenen... Men normalt er det ved en 21.30-22tiden..

Synes bare det er svært at ligge hende på bestemte tidspunkter, hvis hun fx vågner 1 time inden hun plejer..?

Skal jeg så bare stadig vente med at ligge hende kl. 8 om jeg plejer? Selvom hun vågner kl. 6..?? Hun bliver normalt træt efter 1 - 1½ time... Og det samme om aftenen - hvis hun er vågnet kl. 17, og jeg ikke har kunne få hende til at sover efter der, skal jeg så stadig strække den til kl. 22..? Så har hun jo ikke sovet i 5 timer.... det er det jeg synes er svært lige at finde ud af... For hvis man bare kan lade være med at ligge hende til at sove, så tænker jeg at hun bliver overtræt, og netop ikke kan finde ro pga. det..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.