39+1 - 6 DAGE til termin... Er helt flad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Så man skal bare true dem lidt med igangsættelse så skal de nok selv komme ud det vil jeg så gøre herhjemme ..
Så er der ik mange dage tilbage for dig søde, det er sgu skønt alligevel.

Det kan man jo så sige det skete med Julie, hun valgte at sætte skub i det hele selv inden igangsættelsen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Stadig en virkelig flot mave du har dig - den sidder bare flot på dig

Har samme problem med mange smerter, hver gang jeg vender mig - så tror desværre det er meget normalt... Tror ikke man bliver sat igang før af den grund - men ved det da ikke

Tusind tak søde... 

Ved godt man ikke bare sådan bliver sat igang... Min jordemoder sagde bare at grund nok til at blive sat i gang kunne være at man slet ikke sov om natten eller kun sov få timer... 

Spændende er det hele... Hvordan går det med dig? 

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Tusind tak søde... 

Ved godt man ikke bare sådan bliver sat igang... Min jordemoder sagde bare at grund nok til at blive sat i gang kunne være at man slet ikke sov om natten eller kun sov få timer... 

Spændende er det hele... Hvordan går det med dig? 

Kunne da være skønt, hvis du blev sat igang før

Har afsindig mange snyde (pluk)veer, som er regelmæssige om aftenen, men de går så i sig selv i løbet af natten - øv øv

Anmeld

15. september 2011

Clisolka

Smuk smuk mave  Jeg sender en hel spandfuld af vestøv videre i din retning *puuuuuuust* - fik du dem? 

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Kunne da være skønt, hvis du blev sat igang før

Har afsindig mange snyde (pluk)veer, som er regelmæssige om aftenen, men de går så i sig selv i løbet af natten - øv øv

Det ville være rigtig skønt... 

Jeg har også noget som tager til, mest når jeg sover, når jeg så overvejer at vække kæresten, så forsvinder det... 

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Smuk smuk mave  Jeg sender en hel spandfuld af vestøv videre i din retning *puuuuuuust* - fik du dem? 

Tusind tak skal du have...  Jeps greb det... 

Anmeld

15. september 2011

Albert/Alberthe1

Angående søvnen og smerterne, jeg havde det lige sådan når jeg sov i vores seng, men når jeg sov på vores sofa, vågnede jeg kun når jeg skulle tisse... Så de sidste uger sov jeg på sofaen på et tykt håndklæde i frygt  for at vandet gik mens jeg sov!! Det jeg egentlig vil frem til er, at en anden seng eller bare sofen kan måske hjælpe dig.. det hjalp mig!!

Men  for at du snart kan holde din lille guldklump i armene, så lidt vestøv til dig!!

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Albert/Alberthe1 skriver:

Angående søvnen og smerterne, jeg havde det lige sådan når jeg sov i vores seng, men når jeg sov på vores sofa, vågnede jeg kun når jeg skulle tisse... Så de sidste uger sov jeg på sofaen på et tykt håndklæde i frygt  for at vandet gik mens jeg sov!! Det jeg egentlig vil frem til er, at en anden seng eller bare sofen kan måske hjælpe dig.. det hjalp mig!!

Men  for at du snart kan holde din lille guldklump i armene, så lidt vestøv til dig!!

Jeg har faktisk prøvet sofaen og det er det samme...  Der er ikke så meget at gøre end at håbe på der snart sker noget... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Det ville være rigtig skønt... 

Jeg har også noget som tager til, mest når jeg sover, når jeg så overvejer at vække kæresten, så forsvinder det... 

Ihh, det er så frustrerende med alle de tegn, som ikke fører til noget

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ihh, det er så frustrerende med alle de tegn, som ikke fører til noget

Ja det er det virkelig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.