39+1 - 6 DAGE til termin... Er helt flad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.607 visninger
59 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Mira0911

39+1 siger den idag... Intet tager til i de vågne timer...  Når jeg ligger mig til at sove, tager det virkelig til fortil og bagtil og i lændet... Virkelig sådan at jeg har lyst til at tude... Synes faktisk det gør mere nas denne her gang end første gang... 

Tit overvejer jeg at vække kæresten for at han skal hente en flaske med varmt vand og rulle det på lændet af mig... Når jeg så endelig tager mig sammen til at vække ham, så forsvinder smerterne... 

Energi har jeg bare intet af...  Igår sov jeg hele dagen væk indtil de andre kom hjem... Sådan er det jo... Tålmodighed - Det findes ikke hos mig længere... 

Har selv en fornemmelse af at jeg går over tid... Det snakker vi om hver dag herhjemme.... Dog skal jeg til jordemoder når jeg er 40+2 og snakke om igangsættelse... Der skal være en grund til at jeg kan blive sat igang... En af grundene er at jeg slet ikke får sovet særlig meget om natten - jeg har ligefrem "smerter" hver gang jeg vender mig i sengen...  Så det er spændende og se hvad det ender med... 

Her er et frisk mavebillede... Forhåbentlig det sidste... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

<3

WOW torpedoformet mave! Så nu går der ikke lang tid

knus K

Anmeld

13. september 2011

Eddy

Pu ha frygter også at jeg ingen tålmodig har, når jeg kommer SÅ tæt på. Jeg er 35+3 i dag. Går og nusser med de sidste ting til babyen...

Men hold da op hvor sover jeg dårligt om natten. Orker slet ikke flytte mig rundt, men gør det rigtig tit da jeg bare ikke kan finde den rette stilling at sove i. Alt er ubehageligt sys jeg. Mine hofter driller mig noget så grusomt, at hver gang jeg vender mig, kommer der et knæk fra hoften. Pu ha glæder mig til det er overstået.

Held og lykke når du kommer så langt

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

WOW torpedoformet mave! Så nu går der ikke lang tid

knus K

Hehe... Tror altså jeg går over tid... 

Anmeld

13. september 2011

NinaNymannMadsen

flot mave. men hold op den ser bare tung tung ud.
håber da hun gerne vil ud før tid, det er da bestemt ikke sjovt det andet er.

sender en masse vestøv og håber det vil sætte skub i sagerne.

Anmeld

13. september 2011

<3

Mira0911 skriver:

Hehe... Tror altså jeg går over tid... 

Definer lang tid Ej jeg tror du går til tiden søde! Nu må vi se!

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Eddy skriver:

Pu ha frygter også at jeg ingen tålmodig har, når jeg kommer SÅ tæt på. Jeg er 35+3 i dag. Går og nusser med de sidste ting til babyen...

Men hold da op hvor sover jeg dårligt om natten. Orker slet ikke flytte mig rundt, men gør det rigtig tit da jeg bare ikke kan finde den rette stilling at sove i. Alt er ubehageligt sys jeg. Mine hofter driller mig noget så grusomt, at hver gang jeg vender mig, kommer der et knæk fra hoften. Pu ha glæder mig til det er overstået.

Held og lykke når du kommer så langt

Tålmodighed har jeg bestemt ikke meget af mere...  Det går... 

Igår da jeg skulle ligge mig til at sove, kom der et smæld i venstre side, og aner virkelig ikke hvad det er... Det gjorde ikke ondt, men blev noget så forskrækket... 

Tusind tak skal du have,... Held og lykke til dig også... 

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

mrs X skriver:

Definer lang tid Ej jeg tror du går til tiden søde! Nu må vi se!

Hehe ja.. tror ikke der sker noget på Mandag... Skide træls det kun tager til når jeg sover eller er rimelig aktiv... 

Anmeld

13. september 2011

<3

Mira0911 skriver:

Hehe ja.. tror ikke der sker noget på Mandag... Skide træls det kun tager til når jeg sover eller er rimelig aktiv... 

ja men i det mindste sker der noget og som med Kitty så er det altsammen i den rigtige retning

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

NNM skriver:

flot mave. men hold op den ser bare tung tung ud.
håber da hun gerne vil ud før tid, det er da bestemt ikke sjovt det andet er.

sender en masse vestøv og håber det vil sætte skub i sagerne.

Tak skal du have,..,. Ja ønsker virkelig også at der sker noget... Det ville være skønt... 

Tusind tak for vestøvet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.