39+1 - 6 DAGE til termin... Er helt flad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Mira0911

Miia90 skriver:

Sikken en fantastisl strut mave

Glæder mig til at se indholdet held og lykke med den kommede fødsel. en masse vestøv er sendt i din retning

Mia 31+4

Tusind tak skal du have....  Du kan tro jeg glæder mig til at vise hende frem...  Tusind tak for vestøvet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Mira0911

Nille-pigen skriver:

hold da helt op hvor din mave er blevet spids... 

nu er du næsten ved vejs ende... hvis hun altså vil ud 

Ja jeg synes også at maven er blevet noget spids...  Jaa, kan snart se en ende på det... Håber hun snart bestemmer sig for at komme ud og hilse på os... 

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det håber jeg virkelig for dig, syntes bare at jordemødre har det med at sige " det er meget normalt i graviditeten" så håber da at hun tager det seriøst :/

Ja de siger godt tit at det er meget normalt i graviditeten... Hun sagde til mig at det kunne være en af grundene til at jeg kan blive sat igang, hvis der ikke er sket noget efter Mandag... 

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Den flotte mave er da blevet lidt spids?

Håber det er fordi hun er ved at gøre dig klar til at ville have fødselsdag.

Jeg alt hvad jeg kan for at det snart sker

Du har helt ret, den er blevet spids og det synes jeg også selv... 

Håber også hun snart melder sin ankomst...  Tusind tak for de krydsede fingre, dem kan jeg hvert fald godt bruge... 

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja de siger godt tit at det er meget normalt i graviditeten... Hun sagde til mig at det kunne være en af grundene til at jeg kan blive sat igang, hvis der ikke er sket noget efter Mandag... 

Jamen det er da fedt søde (: men håber nu at der sker noget inden ! åh altså ..

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jamen det er da fedt søde (: men håber nu at der sker noget inden ! åh altså ..

Vil også helst at der selv sker noget... For det er vidst ikke lige det sjoveste at blive sat igang... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Vil også helst at der selv sker noget... For det er vidst ikke lige det sjoveste at blive sat igang... 

Jeg har det på samme måde jo, håber da at hun kommer før termin, men ellers er jeg skam glad for at blive sat i gang, men ville da helst at hun kom af sig selv

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg har det på samme måde jo, håber da at hun kommer før termin, men ellers er jeg skam glad for at blive sat i gang, men ville da helst at hun kom af sig selv

Man kan jo kun håbe at det går i gang af sig selv... 

Med Julie havde jeg bestilt tid til igangsættelse, hun kom til verden, natten til den morgen jeg havde tiden til igangsættelse... 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Man kan jo kun håbe at det går i gang af sig selv... 

Med Julie havde jeg bestilt tid til igangsættelse, hun kom til verden, natten til den morgen jeg havde tiden til igangsættelse... 

Så man skal bare true dem lidt med igangsættelse så skal de nok selv komme ud det vil jeg så gøre herhjemme ..
Så er der ik mange dage tilbage for dig søde, det er sgu skønt alligevel.

Anmeld

14. september 2011

Maalene

Stadig en virkelig flot mave du har dig - den sidder bare flot på dig

Har samme problem med mange smerter, hver gang jeg vender mig - så tror desværre det er meget normalt... Tror ikke man bliver sat igang før af den grund - men ved det da ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.