Børnenes værelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

AnneH

Kageelsker skriver:

Jeg er fan af wallstickers, det er nemt og kan pilles ned igen når man ikke gider se på dem mere

Jeg selv skal have disse til bebs værelse

God ide!! Det havde jeg ikke lige tænkt på. Også skal man heller ikke male!!

Hvor har du fundet dem på billedet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

CmarianN

Höör skriver:

Hallow Ladies

Hvordan er status på jeres skønne ungers værelser?

Hvilke tanker gør I jer om det? 

Har I ikke lyst til at dele billeder herinde af dem med os andre??  

Jeg har da gjort mig lidt tanker om eventuel indretning osv... Men er SLET ikke fast på nogen ide endnu OG er langt fra i gang med processen 

Men Glæder mig nu til det 

Anmeld

25. september 2011

Sofiedk

Så er vi også kommet igang med babyværelset, som jo helst gerne skulle være mere eller mindre klar til om en små 3 ugers tid inden vi rejser til Danmark. Her er det der foreløbig er lavet.

Jeg er meget i tvivl om vi skal beholde sengen med hvide sider og brune ender eller male den hele brun? Bunden der kommer i er brun og sengerand, puslepude og sådan bliver beige, så det passer ind til resten af hjemmet.

Anmeld

25. september 2011

Sofiedk

overblik:

Anmeld

25. september 2011

AnneH

Sofiekdk skriver:

Så er vi også kommet igang med babyværelset, som jo helst gerne skulle være mere eller mindre klar til om en små 3 ugers tid inden vi rejser til Danmark. Her er det der foreløbig er lavet.

Jeg er meget i tvivl om vi skal beholde sengen med hvide sider og brune ender eller male den hele brun? Bunden der kommer i er brun og sengerand, puslepude og sådan bliver beige, så det passer ind til resten af hjemmet.

ej hvor fint et værelse.

Hvis det var mig ville jeg male siderne på sengen, så den har en farve.

Anmeld

25. september 2011

AnneH

Så har vi fundet en wallsticker vi begge to kan lide, så nu er den bestilt.

Håber på at vi snart får vores møbler hjem til værelset så vi kan komme lidt længere med værelset.

Har desværre de sidste par dage døjet med ondt i ryggen og vil jo gerne være med til at indrette værelset, så må hellere se at komme i gang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2011

Kageelsker

AnneH skriver:

God ide!! Det havde jeg ikke lige tænkt på. Også skal man heller ikke male!!

Hvor har du fundet dem på billedet??

Undskylder for den sene respons!

Har fundet dem på amazon.co.uk og de er fra Fischer Price

Anmeld

25. september 2011

Kageelsker

TbCp skriver:

De er helt vildt søde! Hvor har du fundet dem?

Endnu engang, undskyld for den sene respons.

Jeg har fundet dem på www.amazon.co.uk, de er fra Fischer Price

Anmeld

9. oktober 2011

Lholm

AnneH skriver:

Så har vi fundet en wallsticker vi begge to kan lide, så nu er den bestilt.

Håber på at vi snart får vores møbler hjem til værelset så vi kan komme lidt længere med værelset.

Har desværre de sidste par dage døjet med ondt i ryggen og vil jo gerne være med til at indrette værelset, så må hellere se at komme i gang.

Ej hvor har i fundet den fantastiske waalstickers henne ?

Anmeld

9. oktober 2011

Fru Aagaard

Vil gerne lægge billede ind, når vi er færdige Lige nu nusser vi stadig om det og hygger med det, da der jo er lidt til forventet ankomst endnu

Men, vi har malet derinde, og tænker også, at der skal stickers op - ligesom truntes - den store, det smart og de kan flyttes og fjernes osv Smart koncept...

Vi glæder os bare til at taget det i brug, selvom hun skal sove hos os det første lange stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.