Børnenes værelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

det er også alfa omega omkring hans "værelse" det skal være hyggeligt og afslappet

Ja er den jeg lidt er faldet for meeeeeen er egentlig ikke til vugger  

Heheh du er velkommen til at bruge denne tråd til makeover søde  

Fair nok - sådan skal det også være

Jamen er den så egentlig ikke perfekt

Lækkert ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Møn-Mor

Höör
Egentlig ikke så meget fordi jeg ved den lille det første stykke tid alligevel skal sove hos os og så fordi jeg sideløbende med indkøb til baby har et projekt med opsparing til anden bil (vi har to gulpladebiler), så pengene skal deles fornuftigt her imellem og hver måned bliver der lagt 2.000 Kr. til side til babyting og de første penge der er lagt til side skal gå til barnevogn (mine forældre giver 5000 kr. i tilskud hertil).

Så p.t. har jeg faktisk kun en tremmeseng til værelset, som jeg har arvet fra min søster - overvejer om ikke den skal males hvid (den er maghoni-farvet). De andre ting er ikke indkøbt endnu *s*.

/Winnie

Anmeld

16. september 2011

Kageelsker

Puha, her har børneværelset været brugt til opbevaring siden vi flyttede ind sidst i juni

Synes det er en anelse uoverskueligt og satser lidt på at det får pakket sig selv ud  

Indtil videre har vi et puslebord, vugge (og en tremmeseng til senere) og lidt forskelligt tøj, men der er jo laang tid til 8. januar, så vi skal nok nå det

Anmeld

16. september 2011

Nitz - <3 David

Her er det heller ikke værelset der fylder mest .. Hele vores kælder står og skal snart total renoveres. Vi har soveværelse, badeværelse, indgang og børneværelse der nede.. Men min kæreste fandt noget skimmelsvamp der nede for et par måneder siden.. Så vi er flyttet ovenpå. Hvor der kun er et værelse og et MEGET lille badeværelse..
Og pt. venter vi på at forsikringen finder ud af hvor meget de vil gi til det.. MÅSKE er det færdig inden jan.. HÅBER HÅBER HÅBER.. Ellers må lillemanden have "værelse" i vores soveværelse.. indtil kælderen kan bruges igen.. For det hele skal skrælles der nede.. og mures op i noget specielt noget.. og så skal den behandles med noget farligt noget..

Men så kan det være at farmands barsel skal bruges på at lave børneværelse hihi

Anmeld

16. september 2011

AnneH

Her har vi fået rydet op på det kommende værelse. Mangler dog stadig at få alt væk og i kælderen.

Vi kan stadig ikke finde ikke finde ud af om vi skal have malet derinde. Vi kender ikke kønnet, dette kunne vi ikke se og vi har droppet kønsscanningen. Så hvis vi skal have malet skal det være noget som passer til dreng og pige.

Ved I om man kan leje projekter og evt billeder at tegne af efter?? Eller er der andre med gode ider??

Anmeld

17. september 2011

Carl-Emil's mor

AnneH skriver:

Her har vi fået rydet op på det kommende værelse. Mangler dog stadig at få alt væk og i kælderen.

Vi kan stadig ikke finde ikke finde ud af om vi skal have malet derinde. Vi kender ikke kønnet, dette kunne vi ikke se og vi har droppet kønsscanningen. Så hvis vi skal have malet skal det være noget som passer til dreng og pige.

Ved I om man kan leje projekter og evt billeder at tegne af efter?? Eller er der andre med gode ider??

I en del maler butikker kan man leje dem

Anmeld

17. september 2011

AnneH

Höör skriver:

I en del maler butikker kan man leje dem

Så må vi ud og kigge hos dem.

Anmeld

19. september 2011

Camulla

Vi flyttede i hus for 2 måneder og 10 dage siden (nyder livet som husejer) og er slet ikke gået igang med børneværelset endnu. Lige nu er der gæsteværelse i det værelse som er til bette-mand, så de senge skal vi lige have rykket ind i kontoret, så der kommer til at være 2 børneværelser og et kontor/gæsteværelse. Vil egentlig gerne snart igang, men vi tager det også stille og roligt. Der er tid nok endnu

Anmeld

19. september 2011

Kageelsker

AnneH skriver:

Jeg er fan af wallstickers, det er nemt og kan pilles ned igen når man ikke gider se på dem mere

Jeg selv skal have disse til bebs værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2011

TbCp

Kageelsker skriver:

Jeg er fan af wallstickers, det er nemt og kan pilles ned igen når man ikke gider se på dem mere

Jeg selv skal have disse til bebs værelse

De er helt vildt søde! Hvor har du fundet dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.