Børnenes værelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.465 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Carl-Emil's mor

Hallow Ladies

Hvordan er status på jeres skønne ungers værelser?

Hvilke tanker gør I jer om det? 

Har I ikke lyst til at dele billeder herinde af dem med os andre??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Møn-Mor

Status på vores kommende babys væresle er 0.

Baby skal have farmands kontor og farmand skal så have et kontorhjørne i den stue vi skal flytte ned i. Vi har p.t. stue et andet sted, men skal flytte stue, da den vi skal flytte til er bedre isoleret (bor i et gaaaammelt stuehus på landet ).

Så når stueprojektet er færdig kan barneværelsesprojektet først starte.

/Winnie

Anmeld

13. september 2011

-Sigrid-

Hihi!!!

Lige værelset fylder rigtig meget i mine tanker for tiden 

Jeg har sat tape op, og nu skal det males i nogle lilla striper, og så i weekenden skal vi ud og købe en vugge, og manden laver puslebordet  Så skal vi også i Ikea, hvor vi ud over at skulle købe lamper, badeforhæng, lagner, tallerkner, gryder osv også skal købe ting til betten 

Så mit reddebygge-instinkt stortrives lige for tiden, og jeg er simpelthen bare glad

Hvad med dig tøsse 

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Her har vi slet ikke lavet noget endnu... de første måneder kommer han alligvel til at sove inde hos os og efterfølgende skal han og Liva dele værelse så må vi se hvordan vi får indrettet til den tid

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

Klar-parat skriver:

Status på vores kommende babys væresle er 0.

Baby skal have farmands kontor og farmand skal så have et kontorhjørne i den stue vi skal flytte ned i. Vi har p.t. stue et andet sted, men skal flytte stue, da den vi skal flytte til er bedre isoleret (bor i et gaaaammelt stuehus på landet ).

Så når stueprojektet er færdig kan barneværelsesprojektet først starte.

/Winnie

Hvordan har du det med det? 

Kribler det ikke for dig at komme igang med at få indrettet??

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Hihi!!!

Lige værelset fylder rigtig meget i mine tanker for tiden 

Jeg har sat tape op, og nu skal det males i nogle lilla striper, og så i weekenden skal vi ud og købe en vugge, og manden laver puslebordet  Så skal vi også i Ikea, hvor vi ud over at skulle købe lamper, badeforhæng, lagner, tallerkner, gryder osv også skal købe ting til betten 

Så mit reddebygge-instinkt stortrives lige for tiden, og jeg er simpelthen bare glad

Hvad med dig tøsse 

Ej billed billed billed da

Det lyder da bare super dejligt

Jeg er ved at gå op i syningerne  Synes slet ikke vi har plads nok men må bare bide i det sure æble og blive i 2v da det jo er så lækkert et område...

Pt har jeg kun fået sat lidt op i hans krog i værelset men det ser da sådan ud : 

Meeeen aaaargh der mangler SÅ meget.. Også har jeg lige set den lækreste vugge herinde idag som jeg bare MÅ eje  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Her har vi slet ikke lavet noget endnu... de første måneder kommer han alligvel til at sove inde hos os og efterfølgende skal han og Liva dele værelse så må vi se hvordan vi får indrettet til den tid

Du lyder dejlig rolig omkring det 

Anmeld

13. september 2011

-Sigrid-

Höör skriver:

Ej billed billed billed da

Det lyder da bare super dejligt

Jeg er ved at gå op i syningerne  Synes slet ikke vi har plads nok men må bare bide i det sure æble og blive i 2v da det jo er så lækkert et område...

Pt har jeg kun fået sat lidt op i hans krog i værelset men det ser da sådan ud : 

Meeeen aaaargh der mangler SÅ meget.. Også har jeg lige set den lækreste vugge herinde idag som jeg bare MÅ eje  

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud 

Den vugge af siv oven på et stativ? til 1000 DKK?

Tja, der er jo ikke sket meget endnu, vi har ikke meget hjemme... Til gengæld kan du få et billed af barnevognet ;b Men hun har dejlig store vinduer? <3

Jeg ender med at bruge den her tråd til en make over step-by-step af prinsessens værelse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Höör skriver:

Du lyder dejlig rolig omkring det 

Heh ja Vi har jo prøvet det før... Liva kom ind og sove på eget værelse da hun var 4 mdr. og der var bare hendes seng og et puslebord... mere var ikke nødvendigt på det tidspunkt, så vi tager det roligt denne gang

Anmeld

14. september 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Ej hvor ser det bare hyggeligt ud 

Den vugge af siv oven på et stativ? til 1000 DKK?

Tja, der er jo ikke sket meget endnu, vi har ikke meget hjemme... Til gengæld kan du få et billed af barnevognet ;b Men hun har dejlig store vinduer? <3

Jeg ender med at bruge den her tråd til en make over step-by-step af prinsessens værelse 

det er også alfa omega omkring hans "værelse" det skal være hyggeligt og afslappet

Ja er den jeg lidt er faldet for meeeeeen er egentlig ikke til vugger  

Heheh du er velkommen til at bruge denne tråd til makeover søde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.