7+0 med krøllen (2.barn) pinlig morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Koen.

Maemi skriver:

Puha, godt jeg ikke var i dine sko den morgen så 

Husk fremover en plastikpose, hehe. 

Men der er da virkelig også bare nogle mennesker der kan stinke langt væk af parefume, unge som gamle - det kan virkelig være slemt 

jeps, der skal vist en hel rulle i tasken

JA! Det er helt fint man gerne vil dufte godt, meeen der er grænser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

2721

tanja. skriver:

hihi ja sådan kan man os se på det

ja, det går skisme stærkt denne gang synes jeg Med Lærke var jeg flad som en pandekage indtil omkring uge 17 mener jeg

Ja ik?!
Jeg holdt mig da heller ikke bleg for at ydre den mening tit og ofte Stakkels mand. Havde faktisk givet ham den ene fordi jeg Sys den var SÅ god!

Okay, det var godt nok længe min mave kunne så småt ses i slutning af første og starten af andet trimester

Anmeld

13. september 2011

Muhmi

tanja. skriver:

tak

iih det er og var bare SÅ pinligt

Ja for silan... Det er så pinligt og især når folk ikke er klar over at man er gravid... Hehe

Anmeld

13. september 2011

MortilCilas

tanja. skriver:

først lige et billede fra 6+2
og så i dag hvor jeg er 7+0

Morgenen har ellers bare været pinlig Sad i bussen på vej hjem efter jeg havde afleveret Lærke i dp, lider en del af kvalme nu, men plejer at klare turen i bussen med et par kæmpe synke bevægelser

Men men men, ind kommer denne dame som bare lugter som om hun har badet i 15 liter parfume Det var mere end krøllen kunne klare, og kan bare mærke at jeg skal kaste op, så mig tømme indholdet i Lærkes taske og så måtte jeg kaste op i den ALLE gloede som om jeg var sindsyg men lugten er der stadig så da bussen stopper ved næste stop må jeg bare kaste mig ud og kaste op i den første og bedste busk Valgte at gå resten af vejen hjem

Har ALDRIG lyst til at vise mig i den bus igen

Tanja som fremover har en plastik pose med over alt

Anmeld

13. september 2011

Janni.

Sikke en morgenstund, puha! Håber det går lidt bedre nu søs 

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

tanja. skriver:

tak

Velbekomme

Anmeld

13. september 2011

Clisolka

tanja. skriver:

først lige et billede fra 6+2
og så i dag hvor jeg er 7+0

Morgenen har ellers bare været pinlig Sad i bussen på vej hjem efter jeg havde afleveret Lærke i dp, lider en del af kvalme nu, men plejer at klare turen i bussen med et par kæmpe synke bevægelser

Men men men, ind kommer denne dame som bare lugter som om hun har badet i 15 liter parfume Det var mere end krøllen kunne klare, og kan bare mærke at jeg skal kaste op, så mig tømme indholdet i Lærkes taske og så måtte jeg kaste op i den ALLE gloede som om jeg var sindsyg men lugten er der stadig så da bussen stopper ved næste stop må jeg bare kaste mig ud og kaste op i den første og bedste busk Valgte at gå resten af vejen hjem

Har ALDRIG lyst til at vise mig i den bus igen

Tanja som fremover har en plastik pose med over alt

Puha en morgen du har haft, stakkels dig Det er da nok det jeg frygter mest - at blive dårlig et offentlig sted  Men se det på den positive side, så har de noget at snakke om resten af dagen  God bedring med kvalmen 

Anmeld

13. september 2011

Storken

Hvor pinligt 

Men i det mindste kastede du ikke op udover nogen i bussen. Tænk positivt 

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Babymor2010 skriver:

Puha en morgen du har haft, stakkels dig Det er da nok det jeg frygter mest - at blive dårlig et offentlig sted  Men se det på den positive side, så har de noget at snakke om resten af dagen  God bedring med kvalmen 

tak

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Storken skriver:

Hvor pinligt 

Men i det mindste kastede du ikke op udover nogen i bussen. Tænk positivt 

ja meget

Det var bare min eneste tanke, IKKE udover bussen, så hellere datterens taske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.