7+0 med krøllen (2.barn) pinlig morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

2721

Hehe søde Tanja dog, hvor kan jeg huske den kvalme. Og skam sig den dame der åbenbart syntes aman skal bade i parfume
Jeg nedlagt forbud mod 4 af Tims parfumer under min graviditet, da jegmipelthen troede jeg skulle dø af kvalme hvis han tog dem på. Syntes de lugtede af Tis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Koen.

michelledam skriver:

Åhhh. Stakkel. Kender det med opkast alt for godt. Jeg kastede op igennem hele dagen indtil jeg var i uge 18. Da jeg var gravid. Jeg havde også poser med overalt efter kæresten og jeg var på vej ud af et stor centers pkælder hvorefter min kæreste slog en prut som jeg ikke kunne klare lugten af så jeg kastede op ud af bilruden inde i pkælderen hehe..
Ellers en rigtig fin mavse du har

hihi se det kunne jeg lige se for mig

tak

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Hehe søde Tanja dog, hvor kan jeg huske den kvalme. Og skam sig den dame der åbenbart syntes aman skal bade i parfume
Jeg nedlagt forbud mod 4 af Tims parfumer under min graviditet, da jegmipelthen troede jeg skulle dø af kvalme hvis han tog dem på. Syntes de lugtede af Tis

ja, den var frygtelig

hihi de mænd har det ikke altid let, men an er bare så sensitiv med de lugte der

Anmeld

13. september 2011

Maemi

Stakkels dig! Det er da nok bare en af de situationer man frygter mest, at stå et offentlig sted og skulle kaste op.. Puha...

Alligevel kunne jeg ikke komme til at trække på smilebåndet over din historie, kunne så godt se det for mig! 

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

Øv, hvor træls. Stakkels dig!  God "bedring"

Kh. Linda

Anmeld

13. september 2011

2721

tanja. skriver:

ja, den var frygtelig

hihi de mænd har det ikke altid let, men an er bare så sensitiv med de lugte der

Næh, det har de så ment ikke. Jeg mente dog i min hormoners rus at det var selvforskyldt, når man havde så dårlig smag i parfume
forresten er det utroligt hvad det er sket på blot 1 uge med din mave flot er den

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Maemi skriver:

Stakkels dig! Det er da nok bare en af de situationer man frygter mest, at stå et offentlig sted og skulle kaste op.. Puha...

Alligevel kunne jeg ikke komme til at trække på smilebåndet over din historie, kunne så godt se det for mig! 

ja, plejer at kunne klare bus turen, men bare ikke i dag

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Baagøe skriver:

Øv, hvor træls. Stakkels dig!  God "bedring"

Kh. Linda

tak

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Næh, det har de så ment ikke. Jeg mente dog i min hormoners rus at det var selvforskyldt, når man havde så dårlig smag i parfume
forresten er det utroligt hvad det er sket på blot 1 uge med din mave flot er den

hihi ja sådan kan man os se på det

ja, det går skisme stærkt denne gang synes jeg Med Lærke var jeg flad som en pandekage indtil omkring uge 17 mener jeg

Anmeld

13. september 2011

Maemi

tanja. skriver:

ja, plejer at kunne klare bus turen, men bare ikke i dag

Puha, godt jeg ikke var i dine sko den morgen så 

Husk fremover en plastikpose, hehe. 

Men der er da virkelig også bare nogle mennesker der kan stinke langt væk af parefume, unge som gamle - det kan virkelig være slemt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.