7+0 med krøllen (2.barn) pinlig morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
29 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Koen.

først lige et billede fra 6+2
og så i dag hvor jeg er 7+0

Morgenen har ellers bare været pinlig Sad i bussen på vej hjem efter jeg havde afleveret Lærke i dp, lider en del af kvalme nu, men plejer at klare turen i bussen med et par kæmpe synke bevægelser

Men men men, ind kommer denne dame som bare lugter som om hun har badet i 15 liter parfume Det var mere end krøllen kunne klare, og kan bare mærke at jeg skal kaste op, så mig tømme indholdet i Lærkes taske og så måtte jeg kaste op i den ALLE gloede som om jeg var sindsyg men lugten er der stadig så da bussen stopper ved næste stop må jeg bare kaste mig ud og kaste op i den første og bedste busk Valgte at gå resten af vejen hjem

Har ALDRIG lyst til at vise mig i den bus igen

Tanja som fremover har en plastik pose med over alt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

afrobabies

tanja. skriver:

Morgenen har ellers bare været pinlig Sad i bussen på vej hjem efter jeg havde afleveret Lærke i dp, lider en del af kvalme nu, men plejer at klare turen i bussen med et par kæmpe synke bevægelser

Men men men, ind kommer denne dame som bare lugter som om hun har badet i 15 liter parfume Det var mere end krøllen kunne klare, og kan bare mærke at jeg skal kaste op, så mig tømme indholdet i Lærkes taske og så måtte jeg kaste op i den ALLE gloede som om jeg var sindsyg men lugten er der stadig så da bussen stopper ved næste stop må jeg bare kaste mig ud og kaste op i den første og bedste busk Valgte at gå resten af vejen hjem

Ej, undskyld jeg griner.... Føler virkelig med dig, men nej, hvor gad jeg godt at have set det God bedring til dig, og håber at du snart slipper af med kvalmen

Anmeld

13. september 2011

Tullebobs

Hvor er du fin

Og jeg ved godt, at det ikke er pænt at more sig på andres bekostning, men HAHAHA tak for morgenens bedste grin

Jeg vil straks have tænkt stakkels gravide dig, hvis jeg havde været i bussen - men kan godt se det pinlige i det fra dit perspektiv, havde nok også selv valgt at luske af.

Kram og god bedring

Anmeld

13. september 2011

Nessie

Der er da sket meget med den mave

Du må have en rulle poser med, så du har noget der er lidt bedre at kaste op i en anden gang

Det lykkedes mig altid at løbe væk fra lugten, inden jeg kastede op, men det var ikke altid lige nemt. Den ene gang jeg kastede op, var det fordi jeg havde spist noget Daniel åbenbart ikke kunne lide. Jeg havde en kæmpe mave, så folk kiggede heldigvis bare medlidende på mig, og ikke underligt

Anmeld

13. september 2011

Muhmi

Smuk mavse

Og hihi... Havde det også som jeg skulle kaste op i bussen et par gange da jeg gravid.. Der kommer én ind og han lugter, nej, han STINKER af leverposteg og flæskesvær... Der måtte jeg altså også benytte mig af den pose jeg havde med mig... (Jeg havde lært at tage en pose med mig altid, just in case) Bussen var pænt fuld og der var ret lang tid til jeg skulle af... Så folk de gloede også helt vildt

Anmeld

13. september 2011

Mother-love

tanja. skriver:

Åhhh. Stakkel. Kender det med opkast alt for godt. Jeg kastede op igennem hele dagen indtil jeg var i uge 18. Da jeg var gravid. Jeg havde også poser med overalt efter kæresten og jeg var på vej ud af et stor centers pkælder hvorefter min kæreste slog en prut som jeg ikke kunne klare lugten af så jeg kastede op ud af bilruden inde i pkælderen hehe..
Ellers en rigtig fin mavse du har

Anmeld

13. september 2011

Koen.

afrobabies skriver:

Ej, undskyld jeg griner.... Føler virkelig med dig, men nej, hvor gad jeg godt at have set det God bedring til dig, og håber at du snart slipper af med kvalmen

Tak Ja, de har i hvert fald haft noget at snakke om til resten af dagen

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Tullebobs skriver:

Hvor er du fin

Og jeg ved godt, at det ikke er pænt at more sig på andres bekostning, men HAHAHA tak for morgenens bedste grin

Jeg vil straks have tænkt stakkels gravide dig, hvis jeg havde været i bussen - men kan godt se det pinlige i det fra dit perspektiv, havde nok også selv valgt at luske af.

Kram og god bedring

tak og velbekomme

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Nessie skriver:

Der er da sket meget med den mave

Du må have en rulle poser med, så du har noget der er lidt bedre at kaste op i en anden gang

Det lykkedes mig altid at løbe væk fra lugten, inden jeg kastede op, men det var ikke altid lige nemt. Den ene gang jeg kastede op, var det fordi jeg havde spist noget Daniel åbenbart ikke kunne lide. Jeg havde en kæmpe mave, så folk kiggede heldigvis bare medlidende på mig, og ikke underligt

ja, det går ret stærkt synes jeg godt nok denne gang

overvejede slet ikke at flytte mig, lugten var for overvældende

Anmeld

13. september 2011

Koen.

Muhmi skriver:

Smuk mavse

Og hihi... Havde det også som jeg skulle kaste op i bussen et par gange da jeg gravid.. Der kommer én ind og han lugter, nej, han STINKER af leverposteg og flæskesvær... Der måtte jeg altså også benytte mig af den pose jeg havde med mig... (Jeg havde lært at tage en pose med mig altid, just in case) Bussen var pænt fuld og der var ret lang tid til jeg skulle af... Så folk de gloede også helt vildt

tak

iih det er og var bare SÅ pinligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.