Åhh den gæste Dp ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

morethanperfect

MinNoah skriver:

Der er jeg så fuldstændig uenig.

En dagpleje er en meget mere stille og rolig måde at starte på at være væk fra mor og far. Et dejligt hjemligt miljø med få børn. Men hvor der også er mulighed for større forsamlinger i legestue osv.

Børn skal nok få deres tid i "institutionslivet" hvorfor behøver det starte inden barnet er 1 år?!

Nej JEG synes dagplejemiljøet er fantastisk og giver barnet både ro og udfordringer.

Dermed ikke sagt jeg er total imod vuggestuer - men foretrækker dagplejen, helt klart.

Til ts: Det er helt normalt at barnet græder når man går, men ja ring efter 30 min og hør hvordan det går

Her ventede jeg med at sende Noah i gæstedagpleje før jeg vidste han kendte gæstedagplejeren også (de mødtes meget på legepladsen, besøgte hinanden, var i legestue sammen osv) Og nu er der ingen problemer med at aflevere ham en sjælden gang imellem hos en gæstedp.

Så hvis muligheden er der for at undgå GP  i starten vil jeg bestemt anbefale det.

Havde bare desværre ingen valg

Hun havde ferie og jeg var blevet spurgt om det var okay han så kom i GDP, og jeg sagde det var det jo, for skulle starte for min barsel var slut . Har ingen andre pasningsmuligheder nu . Desværre

Oscar ville SLEEET ikke kunne klare at komme i Vuggestue, da han er et meget sensetivt barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

morethanperfect

KaMa skriver:

Enig!! Jeg sendte mine i dagpleje, da jeg netop lagde vægt på det hjemmelige og rolige. Da dagplejer så tog fire ugers sommerferie gik det op for mig, at jeg slet ikke kunne aflevere dem i et fremmed hjem med fremmede børn. Totalt ugennemtænkt system!!! Rykkede til vuggestue, hvor de starter på fredag!

Ja Det ikk sjovt !

Men Oscar ville sleeet ikk kunne klare så mange mennesker på et sted da han er et meget sensetivt barn Desværre . Ellers havde jeg nok også skiftet nu !

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

B&J skriver:

Daniel gør det samme når han skal i gæste dp så græder han også når vi aflevere ham osv men ellers resten af dagen går det fint på nær den ene af de gæste dp han har været i der nægtede han at spise og han græd fra vi gik til vi kom så der skulle han ikke være mere...

men når han så kommer tilbage til sin alm dagpleje mor ser han hende an i 2 dage hvor han endelig skælder hende lidt ud og der efter så er det løbene over i armene på hende

Nåå lille pus ... 

Oscar elsker også sin rigtige DP mor og knyttede sig hurtigt til hende .. Er lidt bange for han glemmer hende .. Han havde jo kun været der i 2 uger ..

Anmeld

13. september 2011

B&J

morethanperfect skriver:

Nåå lille pus ... 

Oscar elsker også sin rigtige DP mor og knyttede sig hurtigt til hende .. Er lidt bange for han glemmer hende .. Han havde jo kun været der i 2 uger ..

det skal du ikke være bange for, for første gang vores søn var væk fra vores dp var han også væk i 2uger og det var så 3uger efter han startede... men han knyttede sig også helt vildt til vores dp alle andre voksende kunne bare holde sig væk men der var et eller andet bånd imellem dem jeg elsker han er hos hende hun er så sød og alle børne smiler og er glade når hun får dem i armene og hvis de er lidt betuttet en dag jamen så skal hun nok få liv i dem

Anmeld

13. september 2011

Vial

morethanperfect skriver:

Ja Det ikk sjovt !

Men Oscar ville sleeet ikk kunne klare så mange mennesker på et sted da han er et meget sensetivt barn Desværre . Ellers havde jeg nok også skiftet nu !

Ja, så er det bedst med et lille miljø. Min datter er også sensitiv, så er lidt spændt på vuggestuestart. Tror på det virker - dagpleje kunne jeg bare slet ikke.

Håber sønnen din snart vænner sig til gæstedagpleje.

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

B&J skriver:

det skal du ikke være bange for, for første gang vores søn var væk fra vores dp var han også væk i 2uger og det var så 3uger efter han startede... men han knyttede sig også helt vildt til vores dp alle andre voksende kunne bare holde sig væk men der var et eller andet bånd imellem dem jeg elsker han er hos hende hun er så sød og alle børne smiler og er glade når hun får dem i armene og hvis de er lidt betuttet en dag jamen så skal hun nok få liv i dem

Orr det lyder godt ! Sådan er min også Man skulle næsten tro vi havde den samme

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

KaMa skriver:

Ja, så er det bedst med et lille miljø. Min datter er også sensitiv, så er lidt spændt på vuggestuestart. Tror på det virker - dagpleje kunne jeg bare slet ikke.

Håber sønnen din snart vænner sig til gæstedagpleje.

Uhh det blir spændende .. Håber det kommer til at gå godt 

Anmeld

13. september 2011

B&J

morethanperfect skriver:

Orr det lyder godt ! Sådan er min også Man skulle næsten tro vi havde den samme

jaa hihihi ej er glad for vi ikke har den sammen men der er flere dejlige dagpleje mødre det er så vidunderligt når man aflevere ens barn og man kan sige farvel og tænke med hjertet ej hvor har Han/hun det godt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.