Åhh den gæste Dp ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. september 2011

morethanperfect

Oscars skønne Dagpleje mor gik på 2 ugers ferie i Fredags, og der havde han været der i 2 uger og er SÅ glad for det ....

Så i går begyndte han i Gæste Dp, og det er såååå skidt

I går græd han da jeg gik, i dag SKREG han da jeg gik og kan sleeet ikke klare det .. Hos hans rigtige dagålejemor, er han slet ikke ulykkelig når vi gik, og har ikke været det på samme måde som her ..

I går da vi hentede Oscar sagde hun han havde været LIDT pylret men det hurtigt gik over, hvilket jeg slet ikke kan forstå når han er så ulykkelig når vi går derfra Er det noget der går over, og vil han igen være tryg hos hans rigtige Dp mor når hun kommer fra ferie ??

Åhh jeg syns det er så synd for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

ChipChap

morethanperfect skriver:

Oscars skønne Dagpleje mor gik på 2 ugers ferie i Fredags, og der havde han været der i 2 uger og er SÅ glad for det ....

I går græd han da jeg gik, i dag SKREG han da jeg gik og kan sleeet ikke klare det .. Hos hans rigtige dagålejemor, er han slet ikke ulykkelig når vi gik, og har ikke været det på samme måde som her ..

I går da vi hentede Oscar sagde hun han havde været LIDT pylret men det hurtigt gik over, hvilket jeg slet ikke kan forstå når han er så ulykkelig når vi går derfra Er det noget der går over, og vil han igen være tryg hos hans rigtige Dp mor når hun kommer fra ferie ??

Nårh lille pus, sådan noget gør ondt i mors hjerte når bettemand er ked og man så bare går.

til dig, og mon ikke han er bare er pylret over skift af dp-mor

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Jeg tror, det er ganske naturligt, for Laura var i gæste DP i tre uger her i sommerferien, og der græd hun de første 3-4 dage, men så snart jeg var gået, var der intet. Fat mod for jeg er sikker på, det nok skal gå

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

ChipChap skriver:

Nårh lille pus, sådan noget gør ondt i mors hjerte når bettemand er ked og man så bare går.

til dig, og mon ikke han er bare er pylret over skift af dp-mor

Det er SÅ modbydeligt

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

Baagøe skriver:

Jeg tror, det er ganske naturligt, for Laura var i gæste DP i tre uger her i sommerferien, og der græd hun de første 3-4 dage, men så snart jeg var gået, var der intet. Fat mod for jeg er sikker på, det nok skal gå

Okay .. Har også hørt at det blir bedre når mor og far er gået, men det kan jeg bare ikke forestille mig når jeg ser ham så ulykkelig

Okay, håber det går 

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Okay .. Har også hørt at det blir bedre når mor og far er gået, men det kan jeg bare ikke forestille mig når jeg ser ham så ulykkelig

Okay, håber det går 

Det skal nok gå Men selvfølgelig er det svært - det synes jeg også, og oveni får man dårlig samvittighed over at skulle på arbejde, når ens kæreste skal passes

Anmeld

13. september 2011

Chewy

morethanperfect skriver:

Okay, håber det går 

Du får lige en

Prøv at ring til hende efter 15 min, så får du af vide om han er faldet til ro, og du kan også høre det i tlf, hvis der er noget

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

Baagøe skriver:

Det skal nok gå Men selvfølgelig er det svært - det synes jeg også, og oveni får man dårlig samvittighed over at skulle på arbejde, når ens kæreste skal passes

Ja det bare slet ikke sjovt

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

Chewy skriver:

Du får lige en

Prøv at ring til hende efter 15 min, så får du af vide om han er faldet til ro, og du kan også høre det i tlf, hvis der er noget

Taak .. Prøver og ringe til hende om en halv times tid og hører hvordan det går

Anmeld

13. september 2011

Ansemusen

Du skal huske på, at han nu er et andet sted i sin udvikling end da han startede i DP! Derfor reagerer han sandsynligvis anderledes.

Det gjorde min dreng også, selvom gæstedagplejen var SÅ sød!

Forstår godt det er hårdt - men det er normalt!
Der er et gæstebarn i Thias' dagpleje nu, og han græder når Mor kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.