Åhh den gæste Dp ... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

morethanperfect

Ansemusen skriver:

Du skal huske på, at han nu er et andet sted i sin udvikling end da han startede i DP! Derfor reagerer han sandsynligvis anderledes.

Det gjorde min dreng også, selvom gæstedagplejen var SÅ sød!

Ja det har du ret i .. Men , Årh hvor har jeg ondt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Ja det bare slet ikke sjovt

Nej, men det er heldigvis kun i begrænset periode

Anmeld

13. september 2011

Mca<3

Jeg forstår godt de små pus

Man bruger uger på at køre dem ind hos en dagplejemor og når hun så er syg eller har ferie skal man bare kaste sit barn af hos en fremmed .. Det kan da ikke være trygt for børn ,, Jeg forstår ikke dagplejere stadig eksisterer , i mine øjne LÆS "MINE"  er dagpleje et gammelt levn fra fortiden .. Har aldrig lagt barn til det og kommer ALDRIG til det

Anmeld

13. september 2011

morethanperfect

Baagøe skriver:

Nej, men det er heldigvis kun i begrænset periode

Ja det jo lige dét !

Anmeld

13. september 2011

Pige2009

morethanperfect skriver:

Ja det jo lige dét !

Jep

Anmeld

13. september 2011

MinNoah

Mca<3 skriver:

Man bruger uger på at køre dem ind hos en dagplejemor og når hun så er syg eller har ferie skal man bare kaste sit barn af hos en fremmed .. Det kan da ikke være trygt for børn ,, Jeg forstår ikke dagplejere stadig eksisterer , i mine øjne LÆS "MINE"  er dagpleje et gammelt levn fra fortiden .. Har aldrig lagt barn til det og kommer ALDRIG til det

Der er jeg så fuldstændig uenig.

En dagpleje er en meget mere stille og rolig måde at starte på at være væk fra mor og far. Et dejligt hjemligt miljø med få børn. Men hvor der også er mulighed for større forsamlinger i legestue osv.

Børn skal nok få deres tid i "institutionslivet" hvorfor behøver det starte inden barnet er 1 år?!

Nej JEG synes dagplejemiljøet er fantastisk og giver barnet både ro og udfordringer.

Dermed ikke sagt jeg er total imod vuggestuer - men foretrækker dagplejen, helt klart.

Til ts: Det er helt normalt at barnet græder når man går, men ja ring efter 30 min og hør hvordan det går

Her ventede jeg med at sende Noah i gæstedagpleje før jeg vidste han kendte gæstedagplejeren også (de mødtes meget på legepladsen, besøgte hinanden, var i legestue sammen osv) Og nu er der ingen problemer med at aflevere ham en sjælden gang imellem hos en gæstedp.

Så hvis muligheden er der for at undgå GP  i starten vil jeg bestemt anbefale det.

Anmeld

13. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor er DP, så det med de grædende og skrigende børn har jeg set en milliard gange. Og jeg kan garantere dig, at for langt de fleste er det ovre efter 10 min. Det er en fremmed og et nyt sted de lige skal kigge an på først. Så snart de finder det legetøj som forresten var utroligt spændende, så går det for det meste over

Anmeld

13. september 2011

Vial

Mca<3 skriver:

Enig!! Jeg sendte mine i dagpleje, da jeg netop lagde vægt på det hjemmelige og rolige. Da dagplejer så tog fire ugers sommerferie gik det op for mig, at jeg slet ikke kunne aflevere dem i et fremmed hjem med fremmede børn. Totalt ugennemtænkt system!!! Rykkede til vuggestue, hvor de starter på fredag!

Anmeld

13. september 2011

Mca<3

KaMa skriver:

Enig!! Jeg sendte mine i dagpleje, da jeg netop lagde vægt på det hjemmelige og rolige. Da dagplejer så tog fire ugers sommerferie gik det op for mig, at jeg slet ikke kunne aflevere dem i et fremmed hjem med fremmede børn. Totalt ugennemtænkt system!!! Rykkede til vuggestue, hvor de starter på fredag!

Jeg forstår simpelthen heller ikke at folk syntes det er så trygt og godt ??

Du kan da ikke aflevere dit barn til en fremmed , det er snot hamrende forkert i min verden

Anmeld

13. september 2011

B&J

Daniel gør det samme når han skal i gæste dp så græder han også når vi aflevere ham osv men ellers resten af dagen går det fint på nær den ene af de gæste dp han har været i der nægtede han at spise og han græd fra vi gik til vi kom så der skulle han ikke være mere...

men når han så kommer tilbage til sin alm dagpleje mor ser han hende an i 2 dage hvor han endelig skælder hende lidt ud og der efter så er det løbene over i armene på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.