Mca<3 skriver:
Jeg forstår godt de små pus 
Man bruger uger på at køre dem ind hos en dagplejemor og når hun så er syg eller har ferie skal man bare kaste sit barn af hos en fremmed .. Det kan da ikke være trygt for børn ,, Jeg forstår ikke dagplejere stadig eksisterer , i mine øjne LÆS "MINE" er dagpleje et gammelt levn fra fortiden .. Har aldrig lagt barn til det og kommer ALDRIG til det 
Der er jeg så fuldstændig uenig.
En dagpleje er en meget mere stille og rolig måde at starte på at være væk fra mor og far. Et dejligt hjemligt miljø med få børn. Men hvor der også er mulighed for større forsamlinger i legestue osv.
Børn skal nok få deres tid i "institutionslivet" hvorfor behøver det starte inden barnet er 1 år?!
Nej JEG synes dagplejemiljøet er fantastisk og giver barnet både ro og udfordringer.
Dermed ikke sagt jeg er total imod vuggestuer - men foretrækker dagplejen, helt klart.
Til ts: Det er helt normalt at barnet græder når man går, men ja ring efter 30 min og hør hvordan det går 
Her ventede jeg med at sende Noah i gæstedagpleje før jeg vidste han kendte gæstedagplejeren også (de mødtes meget på legepladsen, besøgte hinanden, var i legestue sammen osv) Og nu er der ingen problemer med at aflevere ham en sjælden gang imellem hos en gæstedp.
Så hvis muligheden er der for at undgå GP i starten vil jeg bestemt anbefale det.
Anmeld