Gift før eller efter baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Vivian87

Vi blev gift før vi begyndte projekt baby. Vi havde dog snakket om hvornår vi godt ville skyde det igang. Vi blev gift i september 2010 og jeg har termin med vores første 01.01.2011 Jeg er meget gammeldags, så får mig var det vigtigt at være gift først, selvom det ikke længere betyder noget om barnet er født indenfor eller udenfor ægteskab For min mand var det vigtigste at sikre mig rent økonomisk hvis der skulle ske ham noget mens han er ude og sejle (han uddanner sig til skibsofficer og i den forbindelse er han ude og sejle nu i 9 måneder).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Alba

Det var altid vores (mest min) plan at blive gift inden børn men sådan skete det bare ikke alligevel, det er vi helt ok med men planen er stadig atblive gift der har bare været forhindringer som vi har måtte håndtere inden. Så ikke gift endnu.

Anmeld

13. september 2011

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Hej alle derude...

Blev i gift før i besluttede jer for projekt baby under graviditet eller efter i havde fået?

i må meget gerne uddybe svaret.

selv har jeg altid sagt jeg ville giftes først... men da skrukheden og projekt baby er skudt igang og ringen endnu ikke er på min finger må jeg nok indrømme at det nok bliver baby før bryllup

Vi blev gift da jeg var helt nygravid med nr 2.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2011

Tennamor

Vi smed p-pillerne 2 dage efter brylluppet  Der gik dog 11 måneder før der var gevinst..

Anmeld

13. september 2011

Lusi

Har ik stemt, da muligheden mangler. Vi blev gift efter vores 1. Barn kom til verden.. Har så fået vores 2. nu..

Anmeld

13. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi blev gift først og blev gravid 3 mdr. efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.