Gift før eller efter baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Kris89

Lisbeth1985 skriver:

Vi blev gift først Vi havde dog planlagt PB i forbindelse med brylluppet

hvis ikke jeg havde min mens ville jeg tro jeg var gravid... bliver helt rørstrømsk af at høre om det og se på måden i skriver hvor glade og stolte i er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Femøre

Har stemt blankt.

Vi havde allerede Freya da vi blev gift, hun var 1½ år ca. Vi blev dog ikke gift fordi vi havde fået hende, havde allerede fastsat datoen før vi blev gravide..

Anmeld

12. september 2011

Nessie

Vi blev forlovede mens vi var i gang med PB, men er stadig ikke blevet gift

Anmeld

12. september 2011

twinny

Her bliver det til vi bliver gift, når drengene er 8-9 måneder...  Så det er om 9 måneder...

så har ikk stemt...

Anmeld

12. september 2011

MLT

Jeg har stemt blank Vi blev gift den dag Emma blev døbt

Anmeld

12. september 2011

Rie-mor

Jeg har stemt blankt.

Har ellers altid haft den holdning at jeg ville giftes inden jeg skulle have børn. Jeg havde en forestilling om at det ville komme til at knibe, rent økonomisk, når den lille kom til verden.

Samtidig kunne jeg også fornemme at bryllup ikke var på tidsplanen forløbig. Så vi er endnu ikke blevet gift.

Vi har Liva på 16mdr og bygget nyt hus. Begynder at planlægge, hvornår man skulle tænke på en bebs mere... Hmm.. Der bliver vidst ikke noget bryllup indenfor nærste fremtid. Jeg har ikke lyst til bare at få det gjort på rådhuset en alm hverdag. En god fest med venner og familie 

Det betyder mere fo mig end for min kæreste.

Det skal lige siges at alle forsinkringer og testamente er på plads. Men giftes det vil jeg

Anmeld

12. september 2011

Karo

Vi fik vores 2 børn og SÅ blev vi gift

Anmeld

12. september 2011

LinLin

Aldrig   Har to børn (ovenikøbet med to forskellige - uuuuuuh!) og har aldrig været gift...

Så HVIS det nogensinde bliver (hvilket jeg bestemt ikke regner med ) må det jo absolut blive efter!

Anmeld

13. september 2011

Camillee

Jeg har stemt blankt, 
Vi blev gift da Elias blev døbt, han blev døbt da han var 1 år  
og "ny gravid" testede positiv en uge før vores bryllup <3 

Anmeld

13. september 2011

Frøken J.

Vi venter barn, men vil først giftes senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.