Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle derude...
Blev i gift før i besluttede jer for projekt baby under graviditet eller efter i havde fået?
i må meget gerne uddybe svaret.
selv har jeg altid sagt jeg ville giftes først... men da skrukheden og projekt baby er skudt igang og ringen endnu ikke er på min finger må jeg nok indrømme at det nok bliver baby før bryllup
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej alle derude... Blev i gift før i besluttede jer for projekt baby under graviditet eller efter i havde fået? i må meget gerne uddybe svaret. selv har jeg altid sagt jeg ville giftes først... men da skrukheden og projekt baby er skudt igang og ringen endnu ikke er på min finger må jeg nok indrømme at det nok bliver baby før bryllup
Vi er ikke gift endnu. og har heller ingen børn endnu...Jeg har altid gerne ville giftes inden børn, men manden vil gerne have børnene med. Så derfor bliver vi ikke gift inden børn.
Har ikke stemt da muligheden for: først børn derefter ægteskab, ikke er der.
Frk-Lotusblomst skriver: Vi er ikke gift endnu. og har heller ingen børn endnu...Jeg har altid gerne ville giftes inden børn, men manden vil gerne have børnene med. Så derfor bliver vi ikke gift inden børn. Har ikke stemt da muligheden for: først børn derefter ægteskab, ikke er der.
åh den mulighed har jeg jo helt glemt og kan ikk rette selve afstemningen, kun indlægget... tror jeg da
Kris89 skriver: Hej alle derude... Blev i gift før i besluttede jer for projekt baby under graviditet eller efter i havde fået? i må meget gerne uddybe svaret. selv har jeg altid sagt jeg ville giftes først... men da skrukheden og projekt baby er skudt igang og ringen endnu ikke er på min finger må jeg nok indrømme at det nok bliver baby før bryllup
Har stemt blankt.. Var forlovede da Laura kom til verden og gift samme dag hun blev døbt
Kris89 skriver: åh den mulighed har jeg jo helt glemt og kan ikk rette selve afstemningen, kun indlægget... tror jeg da
Nadia&Daniel skriver: Har stemt blankt.. Var forlovede da Laura kom til verden og gift samme dag hun blev døbt
blev du forlovet da du ventede dig og så valgte i at slå de to ting sammen, eller var det tilfældigt?
masser af spørgsmål, er bare så nysgerrig
Vi blev gift efter vi havde fået vores to unger. Jeg har ikke stemt, da der ikke er noget der passer på mig.
Lise skriver: Vi blev gift efter vi havde fået vores to unger. Jeg har ikke stemt, da der ikke er noget der passer på mig.
tak for uddybende...
glemte helt muligheden for børn før man bliver gift og kan ikke ændre selve afstemningen, kun teksten....
Vi blev gift først Vi havde dog planlagt PB i forbindelse med brylluppet
Jeg stemmer blankt, da vi først blev gift, da Daniella var 7 mdr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128