)':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

CamillaSoefelt

Regitze&Anders skriver:

var til MD scanning idag, og jordmorden/eller hende der tog scanningen sagde at der skal være tre blodgange eller sådan noget ved navlesnoren, og der er kun to hvilket kan betyde baby bliver født med hjertefejl! men kun måske! og at det betyder også at den vil veje for lidt, i forhold til hvilken uge jeg er i )':

Puha en besked og få;(.

En kæmpe krammer og masser af tanker herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Dansker I Holland

Krydser for at din baby har det godt og ikke får hjertefejl

Anmeld

14. september 2011

Chraz

Ført og fremmest en kæmpe  til dig.

Derefter vil jeg dele vores historie med dig. Vi fik også af vide med vores datter at der kun var 2 blodkar i navlesnoren hvor der skulle være 3. Vi fik af vide det ikke var noget vi skulle bekymre os om overhovedet, og vi har idag en sund og rask datter som vejede 4kg ved fødslen Vi kom selvfølgelig til ekstra scanninger for at holde ekstra øje med hende, men hun fejlede ingenting overhovedet

Anmeld

14. september 2011

Karo

Regitze&Anders skriver:

var til MD scanning idag, og jordmorden/eller hende der tog scanningen sagde at der skal være tre blodgange eller sådan noget ved navlesnoren, og der er kun to hvilket kan betyde baby bliver født med hjertefejl! men kun måske! og at det betyder også at den vil veje for lidt, i forhold til hvilken uge jeg er i )':

Sikke noget møg

Min datters nakkefold var for stor og derfor var der også risiko for en hjertefejl. Jeg var til 2 ekstra scanninger, 1 i uge 16 og 1 i uge 21 hvor de scannede hendes hjerte. Det viste sig dog at hun ikke havde nogen hjerte fejl.

Jeg ved godt du er ked af det og det fylder rigtigt meget i din verden lige nu, men husk nu at det ikke er sikkert der er noget galt, og hvis der skulle være en fejl så kan lægerne rigtigt meget idag.

Anmeld

14. september 2011

Regitze&Anders

Dejligt med al den opbakning! Og historier, der er lign.. Det hjælper så tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.