)':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

june1987

tanke og kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

CmarianN

Regitze&Anders skriver:

var til MD scanning idag, og jordmorden/eller hende der tog scanningen sagde at der skal være tre blodgange eller sådan noget ved navlesnoren, og der er kun to hvilket kan betyde baby bliver født med hjertefejl! men kun måske! og at det betyder også at den vil veje for lidt, i forhold til hvilken uge jeg er i )':

PUHA det er jeg ked af at læse 

Hvis det kan lette stemningen har jeg hørt om en hvor den ene tvilling også kun havde to i stedet for tre blodbaner, eller hvad det hedder, og den kom ud fin og rask...

Så  for jeres også gør det... Kan GODT forstå din nervøsitet - det må skisme ikke være sjovt!

Kan se vi er lige omrking hinanden med termin. Jeg har den 28/1-12...

Rigtig meget held og lykke 

Anmeld

12. september 2011

twinny

Min ene dreng har kun to kar i nalvestrengen... Vi har været til scanning hver 14 dag og alt viser sig at være fint... hjerte og alt ting så fint ud. Han vokser dog en lige smule langsommere end den anden... 2573 og 2441 g... Så de har scannet ham til at være sund og rask...

Vi fik afvide, det var kun hvis der var andre ting der spillede ind.... Hvis der f.eks. er kalkplet på hjertet eller lignende.

Anmeld

12. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Regitze&Anders skriver:

var til MD scanning idag, og jordmorden/eller hende der tog scanningen sagde at der skal være tre blodgange eller sådan noget ved navlesnoren, og der er kun to hvilket kan betyde baby bliver født med hjertefejl! men kun måske! og at det betyder også at den vil veje for lidt, i forhold til hvilken uge jeg er i )':

Det fik vi også at vide. vi skulle så til ekstra tjek scanninger for at følge hende vægt,hjerte osv. Men det viste sig ved den efterfølgende scaning, at alt var iorden, jordmoderen havde bare set forkert. Så måske er det ikke så slemt. Men sender dig lige en krammer

Anmeld

12. september 2011

Camilla_a

Regitze&Anders skriver:

Vil lige komme med en lille opmundring  Min den store havde også kun to blodkar og han fejler intet  Da vi fik det af vide fik vi bare afvide at vi skulle til nogle ekstra scanninger for at følge vægten, vi gjorde bare det dumme ved at gå hjem og søge på nettet omkring det og der stod jo alle mulige slemme ting så jeg ringede tudende til sygehuset og fik en snak med dem. Det vi fik af vide er at det er MEGET sjællent der er noget galt med børnene der kun har to kar, de ved slet slet ikke ret meget om det og hende jeg snakkede med fortalte også at det med hjertefejlen kan de ikke 100% sige har noget med kun at ha to blodkar at gøre, men der har været nogle børn med hjertefejl som havde noget med hjertet, så for at være sikker tjekker de alle med kun to blodkar.

Nyd I bare at får bebse set noget mere

Anmeld

12. september 2011

Koen.

Regitze&Anders skriver:

Det havde jeg os Her kom der en sund og rask baby ud på 3 kg Hun var lidt for lille igennem hele graviditeten s blev skannet hver 4 uge, men her var der ingen problemer og er sikker på alt nok os skal gå godt ved jer

Anmeld

12. september 2011

Koen.

Camilla_a skriver:

Vil lige komme med en lille opmundring  Min den store havde også kun to blodkar og han fejler intet  Da vi fik det af vide fik vi bare afvide at vi skulle til nogle ekstra scanninger for at følge vægten, vi gjorde bare det dumme ved at gå hjem og søge på nettet omkring det og der stod jo alle mulige slemme ting så jeg ringede tudende til sygehuset og fik en snak med dem. Det vi fik af vide er at det er MEGET sjællent der er noget galt med børnene der kun har to kar, de ved slet slet ikke ret meget om det og hende jeg snakkede med fortalte også at det med hjertefejlen kan de ikke 100% sige har noget med kun at ha to blodkar at gøre, men der har været nogle børn med hjertefejl som havde noget med hjertet, så for at være sikker tjekker de alle med kun to blodkar.

Nyd I bare at får bebse set noget mere

Vi googlede os løs og det er den væreste fejl!

Anmeld

12. september 2011

Camilla_a

tanja. skriver:

Vi googlede os løs og det er den væreste fejl!

Nej det skal man virkelig ikke!! Føj!

Anmeld

12. september 2011

Nessie

til dig, og håber I får en bedre besked næste gang

Anmeld

14. september 2011

Tulook

Hej,

Jeg er lige kommet hjem fra MD scanning i dag, og fik den samme besked . Kun to kar i stedet for tre.

Prøver ikke at frygte det værste. Kram til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.