Sex-men hvor ofte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

lotte-pigen

Man læser så mange steder, at det skal komme af sig selv og at man ikke skal teste. Men jeg har bestemt mig for, at jeg vil teste for ægløsning i denne måned. Så ved jeg da hvornår jeg har den, og så er det lettere at ramme de dage hvor det er bedst at sexe. Jeg er i dag på cylkus dag 16 og ingen positiv test endnu. Tror jeg har en sen ægløsning. Men det er kun herinde jeg får "snakket" om alle de ting. I hverdagen prøver jeg at lade være med at nævne for mange ting til kæresten. Det er kun ham og mig der ved at vi prøver. Og så alle jer.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

henh01

Vi havde også bare sex når vi havde lyst. Jeg tror man skal passe på ikke at blive maskiner der bare skal producerer babyer i frygt for at manden vil føle sig overset..
Held og lykke med PB

Anmeld

14. september 2011

MorTil4<3

lotte-pigen skriver:

Hej i dejlige tøser.

Kæresten og jeg er gået igang med PB. Jeg stoppede med p-piller i marts 2011 og har brugt kondom siden. Men nu er det droppet, jubii. Jeg ved ikke hvornår jeg har ægløsning, da alle mine cykli har været af forskellige længder. Mit spørgsamål er så:

Til jer der ikke bruger ægløsningstest. Hvor ofte har i sex, og hvor lang tid gik der før i var gravid?

Håber du vil sende et svar, nu når du har brugt tid på at læse denne tråd.

her endte det med at pillerne blev smidt, og efter lidt klukken på manden underbukser så var der 2 streger

hi hi aaaa så nemt gik det dog ikk MEN tæt på, jeg droppede mine piller og 18 dage senere testede jeg positiv , og vi havde sex ca (vilde kaniner) 1-2 gange om dagen! FERIE! yes hi hi

og det samme faktisk her med nr 2 som ligger i maven, vi blev enige om at nu var knægten et år så kunne vi godt tænke på den næste, pillerne blev smidt, og 3+5 uger henne opdagede jeg den var god nok igen!

så jeg er en af dem der IKKE skal sniffe til mandens underhylder så ender det i børn hi hi

Anmeld

14. september 2011

freiasmor

Jeg havde hørt en lille fugl synge om at når kvinden ik havde lyst til sex, så var det pga. ægløsning...

det måtte have været sandt hehe ihvertfald for mig, for i nov. sidste år gjorde vi det i den periode hvor jeg til at starte med egentlig ik havde lyst - jeg stod med en positiv graviditetstest i starten af dec.

- nu er jeg så begyndt at bruge æl teste og man må sige at det passer sq stadig meget godt med at jeg har knaldende positiv test (æl test) når jeg faktisk slet ik har lyst til hygge...

men ellers, hver anden dag siger nogen :') held og lykke med pb håber du snart står med en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.