Sex-men hvor ofte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2011

lotte-pigen

Hej i dejlige tøser.

Kæresten og jeg er gået igang med PB. Jeg stoppede med p-piller i marts 2011 og har brugt kondom siden. Men nu er det droppet, jubii. Jeg ved ikke hvornår jeg har ægløsning, da alle mine cykli har været af forskellige længder. Mit spørgsamål er så:

Til jer der ikke bruger ægløsningstest. Hvor ofte har i sex, og hvor lang tid gik der før i var gravid?

Håber du vil sende et svar, nu når du har brugt tid på at læse denne tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

B&J

mig og min kæreste sagde til hinanden nu ville vi prøve at blive gravide også uden test også må vi se hvad der sker vi havde sex som alm ca hver anden 3 dag og 3mdr efter var jeg gravid

og held og lykke med projekt baby

Anmeld

12. september 2011

LilleMie

Vi brugte ikke ægløsningstest og stod med en positiv test 5 måneder efter pillerne blev droppet (og mine cykli har også haft forskellige længder).

Vi havde i snit sex 3-5 gange om ugen (nok ca. hver anden dag), vi fortsatte egentlig bare som vi plejede og prøvede ikke at tænke for meget over det (selvom det kan være svært ind i mellem ).

Held og lykke med projektet !

Anmeld

12. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde sex som vi havde lyst og lige fra 1 til 3 gange om ugen. Jeg blev gravid 1. gang på 3 mdr. og 2. gang på 1 mdr.

Anmeld

12. september 2011

lotte-pigen

Det lyder som en plan for os. Men ja, det er svært når man ikke sådan skal gå og tænke på det.... Jeg håber at jeg bliver gravid snart. 2 streger kunne være den perfekt julegave vi kunne give os selv.

Anmeld

12. september 2011

MaybeBaby

lotte-pigen skriver:

Hej i dejlige tøser.

Kæresten og jeg er gået igang med PB. Jeg stoppede med p-piller i marts 2011 og har brugt kondom siden. Men nu er det droppet, jubii. Jeg ved ikke hvornår jeg har ægløsning, da alle mine cykli har været af forskellige længder. Mit spørgsamål er så:

Til jer der ikke bruger ægløsningstest. Hvor ofte har i sex, og hvor lang tid gik der før i var gravid?

Man siger hver 2. Til 3. Dag, så er man i hvert fald helgarderet. vores var i andet forsøg

Anmeld

13. september 2011

TR

lotte-pigen skriver:

Hej i dejlige tøser.

Vi har forsøgt i ca 1 år nu og der er ikke sket noget ..
Vi har sex når lysten er der ..

Anmeld

13. september 2011

tinasmor

Jeg læste en gang et sted en prognose på hvor lang tid det i gennemsnit tager. Jeg kan ikke helt huske det præcist med det var noget med at at 30 procent var indenfor de første 3 måneder og 60 procent inden for et halvt år og 75-80 procent indenfor et år.

Jeg tager mig selv ud af beregningen, da vi havde problemer og var i behandling.

Held og lykke med det.

Anmeld

13. september 2011

vitapigen

Fra jeg smed p-pillerne til jeg blev gravid gik der 8 mdr. Vi havde sex hver 2.-3. dag. Jeg havde meget uregelmæssig mens og til sidst endte det med at vi begyndte på ægløsningstest og vupti så lykkedes det

Anmeld

13. september 2011

Mauser.

Nu da jeg har læst tråden ville jeg ikke gå forbi uden at smide et svar, øhm vi startede med at sexe hver 2 dag fra jeg smed p piller det brugte vi så 3 mdr på .. Da der intet skete holdte vi os fra hinanden indtil jeg fik positiv æg. løsningstest og så var den i hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.