Er lige bleven alene med min søn hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

problemet er med faren han har ikke taget del i noget, helle ikke da jeg var gravid, og da vores søn blev født, har jeg stået alene med vores søn, og ja rydet op efter han's far.

jeg har købt alt til baby, han har ikke bidraget med noget.

så jeg blev træt af han's ligeglade måde af være på, han er arbejds løs og tog ikke del i rengøring, baby, møder med sundhedsplejer mm

det køre man surt i, så jeg mener han selv er en god del af skylden.

jeg har ikke lyst til at han har vores søn 1 uge af gangen, og slet ikke nu,

det var mere om han kunne gøre krag på sønne når vi har fældes forælder myndighed.

for jeg ønsker ikke 1 uge skift, da jeg syntes det er lidt forvirende for et barn, men det er jo bare min mening

og jeg ville virkelig være ked af hvis han skulle opholde sig hos mig i 8 timer om ugen, den ville jeg nok køre lidt ned over, da han er ret ondskabsfuld efter jeg har smidt ham ud

men 1000 tak for dit svar

Kender jeg alt til lige sådan min stors søn var og til sidste flytte vi søn og jeg.....

Han leve i en com verden sov om dagen spille om natte de sidste 10 mdr før jeg flytte.Sagde han nok skulle finde et job endte skete..

Mange børn komme ikke på 7/7 ordeningen aldrig nogle første til skole aldren.Kun hvis i aftaler det før.Jeg hved fra min veninde af af far til hendes baby han ser hende hveranden søndag i 2 timer min veninde hente så datteren hos ham han hente hende de bor så også i samme by ca 15 min fra hianden og de tager ikke de 15 min med i de 2 timer. alt er skrev ned...

Med min datter er alt også skrev ned..

Held og lykke

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Anonym trådstarter

Henriettemortil4 skriver:

Kender jeg alt til lige sådan min stors søn var og til sidste flytte vi søn og jeg.....

Han leve i en com verden sov om dagen spille om natte de sidste 10 mdr før jeg flytte.Sagde han nok skulle finde et job endte skete..

Mange børn komme ikke på 7/7 ordeningen aldrig nogle første til skole aldren.Kun hvis i aftaler det før.Jeg hved fra min veninde af af far til hendes baby han ser hende hveranden søndag i 2 timer min veninde hente så datteren hos ham han hente hende de bor så også i samme by ca 15 min fra hianden og de tager ikke de 15 min med i de 2 timer. alt er skrev ned...

Med min datter er alt også skrev ned..

Held og lykke

Henriette

nej faren er ikke helt nem og slet ikke med det liv han føre.

jeg håber bare han snart kommer til lidt fornuft.

så han kan se hvordan han er overfor sin søn

men det er ikke nemt når han kun er på tvært når jeg kommer med nogle løsninger

men tak for dit svar

Anmeld

17. september 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

det var noget en medarbejder sagde til mig, da jeg ringede....

var det stats amtet du ringet til eller ?

for jeg læser ikke noget om spædbørn med 8 tiner om ugen.

kun at han har lov til 1/2-1 time 3 gange om ugen

Anmeld

17. september 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

var det stats amtet du ringet til eller ?

for jeg læser ikke noget om spædbørn med 8 tiner om ugen.

kun at han har lov til 1/2-1 time 3 gange om ugen

ja, det var det..!! så synes ikke rigtig det hænger sammen med det der står på hjemmesiden så..!!

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Hej igen.

Jeg håber det bedste for jeres barn...

Jeg gå ikke ind for 7/7 ordeningen med mindre barn er så stort og selv vil dette/prøve det.

Her kan det ikke lade sig gøre da min søns far bor i næstved og vi i slagelse og næstved kommunen/børn og unge afviser taxaordeningen til min søn.Hans far har søgt om det.Det der er i det er min søn går på en spicaelskole hvor han blever hente 7,15 hver morgen af taxaen/bussen og hente igen kl 16 men kl 15 om fredagen.Hans far søgt så om han blev aflaver hos ham om fredagen også hente mandag morgen det fik han også afslag på af næstved kommune jeg snakke så med slagelse børne og unge som det nu hedder og det er hans kommune der skal betale og godkende den tur.Hmm..

Så her hender det stadig bare hveranden weekend fra fredag klæ 17 til søndag kl 16-20 jeg har sagt til hans far bare benjamin så er hjemme inden kl 20 er det ok med mig.Men han er her for det meste kl 15.55 med bussen i fuglebjerg.Benjamin er så stor nu så hans far sætter ham i næstved bussen til slagelse også henter min kæreste ham i fuglebjerg.Om fredagen køre min kæresten benjamin til næstved til sin far.Men ville have være bedre han bare blev hente af taxaen/bussen der fredag fra skole også hjem til sin far ind han kommer her hjem 1-2 timer også køre vi eller de to til næstved.

Men sådan er det bare ikke.Men om nogle år er benjamin jo så stor han kan rejse helt alene mon ikke han blever jo 11 år næste gang.

Håber i finder ud af det eller finder ud af det med amte når det er.

Jeg er ret sikker på han ikke får overnatteningen pt.Men kun et par timer om ugen.

Knus Henriette

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

du vinder helt aikkert bopælsretten éftersom din søn er så lille, så den ville jeg bare skynde mig at søge om med det sammen.

Mht. den 7/7 ordning du snakker om er det oftes forældrenes afgørelse og kræver at i jo bor meget tæt dig og din x .. eller er det jo som oftes hver anden week og hvis muligt en dag i ugen ellers, det er bedst hvis i kan blive enige mens sagen er i statsforvaltningen eftersom sagen hvis i ikke bliver enige vil ryge til retten.

Anmeld

20. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

HEJSA

jeg har brug for lidt hjælp

er på helt bar bund.

d 21-08-2011 fødte jeg min lille søn.

og i dag er jeg gået fra faren til min søn.

faren vil have vi har vores søn på skift 1 uge hos ham og 1 ved mig.

men hvis faren ikke har nogle ardrasse, og bor i en have med en træ hus, det har min søn jo ikke godt at.

vil faren bliver tjekket op på, om han er ejenet til at have sin søn boene?

hvor gammen skal vores søn være før han's far skal have vores søn 1 hel uge?

hvis far og mor aftaler 1 uge på skift, skal der så ikke indblandes noget børnebidrag?

kan jeg sætte mig imod hvis jeg ikke vil have 1 uge på skift ved hver forældre, vi har fælles forældre myndighed?

min søn's far er meget sur over jeg har smidt han ud.

og han snakker om han har ret til 8 timer om ugen med sin søn og efter 4 månder har vi lige meget ret.

men hvis jeg stadig ammer efter 4 månder, kan det vel ikke passe.

eller tager jeg fejl der?

hvor mange timer har faren ret til at se sin søn, når min søn kun er 23 dage?

lige det sidste spørgsmål.

har min søn automatisk ardresse hos mig når han bliver født?

eller skal jeg skrive til komunen at min søn skal have ardresse hos mig?

jeg håber virkelig i kan hjælpe dig, eller hendvise mig til at sted hvor jeg skal får nogle svar

hilsen den nybagte mor

han er HELT gal på den med rettigheder..

Han kan søge om samvær i statsforvaltningen - der vil han kunne komme på besøg 1-1½ time om ugen til at starte med nu barnet er så lille

Overnatning kommer først på tale efter 1 års alderen

7-7 ordning fastsætter de ALDRIG - med mindre forældre vil have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.