Er lige bleven alene med min søn hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.861 visninger
46 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Anonym trådstarter

HEJSA

jeg har brug for lidt hjælp

er på helt bar bund.

d 21-08-2011 fødte jeg min lille søn.

og i dag er jeg gået fra faren til min søn.

faren vil have vi har vores søn på skift 1 uge hos ham og 1 ved mig.

men hvis faren ikke har nogle ardrasse, og bor i en have med en træ hus, det har min søn jo ikke godt at.

vil faren bliver tjekket op på, om han er ejenet til at have sin søn boene?

hvor gammen skal vores søn være før han's far skal have vores søn 1 hel uge?

hvis far og mor aftaler 1 uge på skift, skal der så ikke indblandes noget børnebidrag?

kan jeg sætte mig imod hvis jeg ikke vil have 1 uge på skift ved hver forældre, vi har fælles forældre myndighed?

min søn's far er meget sur over jeg har smidt han ud.

og han snakker om han har ret til 8 timer om ugen med sin søn og efter 4 månder har vi lige meget ret.

men hvis jeg stadig ammer efter 4 månder, kan det vel ikke passe.

eller tager jeg fejl der?

hvor mange timer har faren ret til at se sin søn, når min søn kun er 23 dage?

lige det sidste spørgsmål.

har min søn automatisk ardresse hos mig når han bliver født?

eller skal jeg skrive til komunen at min søn skal have ardresse hos mig?

jeg håber virkelig i kan hjælpe dig, eller hendvise mig til at sted hvor jeg skal får nogle svar

hilsen den nybagte mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

HEJSA

er på helt bar bund.

men hvis faren ikke har nogle ardrasse, og bor i en have med en træ hus, det har min søn jo ikke godt at.

hvis far og mor aftaler 1 uge på skift, skal der så ikke indblandes noget børnebidrag?

kan jeg sætte mig imod hvis jeg ikke vil have 1 uge på skift ved hver forældre, vi har fælles forældre myndighed?

og han snakker om han har ret til 8 timer om ugen med sin søn og efter 4 månder har vi lige meget ret.

jeg håber virkelig i kan hjælpe dig, eller hendvise mig til at sted hvor jeg skal får nogle svar

hilsen den nybagte mor

Jeg er ikke helt sikker i alle dene spørgsmål.. men jeg har fået afvide herinde at så længe du ammer, er det kun dig barnet kan være hos.. og når barnet er et år, har faderen ret til en dag med barnet og når barnet er 2er det en weekend.. og indtil da er det vidst op til dig hvornår de ses.

Og mener din søn har din adresse autoatisk..

håber du finder bedre svar på alle dine spørgamål ..

held og lykke..

Anmeld

12. september 2011

H+S Skjolgborg.

Ret nemt  er  barne under 2 år så har du meste rette til ham medmindre du er syg eller ikke kan have ham eller i aftaler andet + faren kan ikke have natsamvær før efter barne er ca 2 år medmindre i aftaler andet og barne har adresse hos dig nu ikke og det er faren der er flytte/smidt ud som jeg forstå dit indlæg så har din søn også adresse hos dig.Jeg er ret sikke på du stå stærkste her og han skal komme og se sin søn nogle timer om ugen hos dig f.eks de 8 timer han snakke om.Hvis i deler 7/7 ordeningen så kan man gør det sådan af han ikke betale børnebidrag men i kan også aftale 7/7 ordeningen selv og han betaler de 1193 kr om mdr for han kan jo trække det fra i skat.Men mener hvis det blever igellem retten så får du bare ikke nogle penge.Jeg syntes personlig et så lille barn ikke har godt af 7/7 orden og måske aldrig og måske første hved skolealdren vis det skulle være syntes jeg hvis barne er moden og kan klar det og selv vil det.

Klar han er sur/ked osv hvis du har droppe/smidt ham ud nu her efter du har født.Ville du ikke være sur ked såret hvis det var dig og du elskede ham.

Men hvorfor løste i ikke det der nu var mellem jer hvis jeg må være nys /er mit ?

Mvh Henriette

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

Jeg er ikke helt sikker i alle dene spørgsmål.. men jeg har fået afvide herinde at så længe du ammer, er det kun dig barnet kan være hos.. og når barnet er et år, har faderen ret til en dag med barnet og når barnet er 2er det en weekend.. og indtil da er det vidst op til dig hvornår de ses.

Og mener din søn har din adresse autoatisk..

håber du finder bedre svar på alle dine spørgamål ..

held og lykke..

det glæder mig at høre, der lette mit hjerte

puha jeg trode godt nok jeg skulle henge på min x i 8 timer om ugen

1000 tak for dit svar

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Ret nemt  er  barne under 2 år så har du meste rette til ham medmindre du er syg eller ikke kan have ham eller i aftaler andet + faren kan ikke have natsamvær før efter barne er ca 2 år medmindre i aftaler andet og barne har adresse hos dig nu ikke og det er faren der er flytte/smidt ud som jeg forstå dit indlæg så har din søn også adresse hos dig.Jeg er ret sikke på du stå stærkste her og han skal komme og se sin søn nogle timer om ugen hos dig f.eks de 8 timer han snakke om.Hvis i deler 7/7 ordeningen så kan man gør det sådan af han ikke betale børnebidrag men i kan også aftale 7/7 ordeningen selv og han betaler de 1193 kr om mdr for han kan jo trække det fra i skat.Men mener hvis det blever igellem retten så får du bare ikke nogle penge.Jeg syntes personlig et så lille barn ikke har godt af 7/7 orden og måske aldrig og måske første hved skolealdren vis det skulle være syntes jeg hvis barne er moden og kan klar det og selv vil det.

Klar han er sur/ked osv hvis du har droppe/smidt ham ud nu her efter du har født.Ville du ikke være sur ked såret hvis det var dig og du elskede ham.

Men hvorfor løste i ikke det der nu var mellem jer hvis jeg må være nys /er mit ?

Mvh Henriette

problemet er med faren han har ikke taget del i noget, helle ikke da jeg var gravid, og da vores søn blev født, har jeg stået alene med vores søn, og ja rydet op efter han's far.

jeg har købt alt til baby, han har ikke bidraget med noget.

så jeg blev træt af han's ligeglade måde af være på, han er arbejds løs og tog ikke del i rengøring, baby, møder med sundhedsplejer mm

det køre man surt i, så jeg mener han selv er en god del af skylden.

jeg har ikke lyst til at han har vores søn 1 uge af gangen, og slet ikke nu,

det var mere om han kunne gøre krag på sønne når vi har fældes forælder myndighed.

for jeg ønsker ikke 1 uge skift, da jeg syntes det er lidt forvirende for et barn, men det er jo bare min mening

og jeg ville virkelig være ked af hvis han skulle opholde sig hos mig i 8 timer om ugen, den ville jeg nok køre lidt ned over, da han er ret ondskabsfuld efter jeg har smidt ham ud

men 1000 tak for dit svar

Anmeld

12. september 2011

Topp

Anonym skriver:

det glæder mig at høre, der lette mit hjerte

puha jeg trode godt nok jeg skulle henge på min x i 8 timer om ugen

1000 tak for dit svar

min datter (knap 9 måneder) og ser hendes far 1½ time om ugen - hvor jeg også er der selvfølgelig

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

min datter (knap 9 måneder) og ser hendes far 1½ time om ugen - hvor jeg også er der selvfølgelig

det er jeg glad for at høre.

min x sage når vores søn var 4 månder, skulle han have sønne på overnatning puha jeg er lettet

tak tak tak

Anmeld

12. september 2011

katrineoerum

Jeg mener der går år før han har ret til en hele uge og han få da sandelig ikke ret hvis han ikke bor et ordenligt sted

Anmeld

12. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Jeg mener der går år før han har ret til en hele uge og han få da sandelig ikke ret hvis han ikke bor et ordenligt sted

mange tak for dit svar

hvis jeg skulle kunne vise min x det sort på hvidt ved du så hvor jeg skal finde det på nettet eller ringe hen, for at han vil tro på mig?

det med han's bolig, har bekymmert mig en del, men glad for at høre at der bliver taget hendsyn til han's bolig, ville ikke være tryk ved at

min søn skulle overnatte i den hytte

takker

Anmeld

12. september 2011

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

HEJSA

er på helt bar bund.

hilsen den nybagte mor

Jeg har en datter på snart 23 måneder ...
Og jeg gik fra hende´s far da hun var 5 måneder gammel og hun så ikke sin far de første 2 måneder før vi havde været i amtet da vi ikke sådan rigtig er på tale fod ...

og der fik vi så lavet en samværds plan over hvornår, faren skal have hende ... Men end til hun blev et år så hun kun sin far 3 timer hver anden lørdag ...

Efter hun blev et år hed det weekend samværd med faren fra fredag til søndag ...

Hende`s far har kun haft hende i 2 gange 9 dage her i sommerferien ... Og det er sådan det gøre her ved os ...

Vi har det hele stående på papir ...
og det køre faktisk godt nok her ...

Men din søn`s far får slet ikke lov til og have ham på overnatning før han er blevet 1 år ... Og slet ikke så længe han ikke har noget ordenligt og bo i ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.