Er lige bleven alene med min søn hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kan helt klart anbefale dig at kontakte statsamtet , de har os en hjemmeside så får du de rigtige svar , og måske har i endda brug for at runde dem en tur os for at få fastsat noget sammen værd , men under alle omstændigheder så har faren ikke krav på at have barnet alene før de er et år i nogen tilfælde hvis det er et flaske barn og i bor i nærheden af hinanden kan han have lov at have barnet 1 time alene når det når 6 måneder ikke før .

Jeg har en veninde der har en dreng på 8 måneder deres samvære hedder 3 timer hver anden lørdag hos ham .
3 timer hver anden onsdag hos hende .
Men tag en dyb indånding det hele skal nok løse sig

Desuden så har han ikke så meget at bruge den fælles forældre myndighed til , han kan have indflydelse på hvilke skole og børnehave og sådan jeres barn skal gå i men ikke andet .

Du skal have et stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Lucas og Mathilde <3

- mine børn er 3½ og 14 mdr, og de ser deres far torsdag i lige uger fra 15:30-18:30 og i ulige uger hver anden weekend, fra fredag kl 14:30 til søndag kl 15:00 - og det er igennem statsamtet og altså ikke noget vi har bestemt . du kan være ganske rolig! statsamtet siger slet ikke go for 7-7 ordning før jeres barn er MEGET ældre. den eneste grund til min datter er med hver anden weekend er at Lucas også er der, ellers kunne han ikke have hende en hel weekend før hun var omkring to år.

Anmeld

12. september 2011

katrineoerum

Anonym skriver:

mange tak for dit svar

hvis jeg skulle kunne vise min x det sort på hvidt ved du så hvor jeg skal finde det på nettet eller ringe hen, for at han vil tro på mig?

det med han's bolig, har bekymmert mig en del, men glad for at høre at der bliver taget hendsyn til han's bolig, ville ikke være tryk ved at

min søn skulle overnatte i den hytte

takker

Du skal have fat i statsamtet

Anmeld

12. september 2011

maria1988

heeej

en ting er helt sikkert jeg går ikke ind for det med en uge ved dig og en uge hos ham det vil ikke komme til at gå  og måske vil det komme til at gå ud over den lille dreng i stdste ænde

og jeg siger det fordi at min kæreste han den ording sammen med hans ex og lige nu har vi bare to drenge der er så ødelagte over det.. så mit råd nej det skal du ikke så må gå på amter

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Du skal have fat i statsamtet

ok mange tak

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Mor Til Julie<3 skriver:

Jeg har en datter på snart 23 måneder ...
Og jeg gik fra hende´s far da hun var 5 måneder gammel og hun så ikke sin far de første 2 måneder før vi havde været i amtet da vi ikke sådan rigtig er på tale fod ...

og der fik vi så lavet en samværds plan over hvornår, faren skal have hende ... Men end til hun blev et år så hun kun sin far 3 timer hver anden lørdag ...

Efter hun blev et år hed det weekend samværd med faren fra fredag til søndag ...

Hende`s far har kun haft hende i 2 gange 9 dage her i sommerferien ... Og det er sådan det gøre her ved os ...

Vi har det hele stående på papir ...
og det køre faktisk godt nok her ...

Men din søn`s far får slet ikke lov til og have ham på overnatning før han er blevet 1 år ... Og slet ikke så længe han ikke har noget ordenligt og bo i ...

det er en god ordning i har der

jeg håber også faren kommer til fornuft, for han er helt i det røde feldt nu, og truger med det ene og det andet, kontakter mig hele tiden, og tro mig ikke når jeg skriver hvordan regler på statsamtet er.

har er helt umulig, og ikke til at snakke med

det er bare synd for vores søn, da det er ham det går ud over, fordi faren, vil have hævn på mig, fordi jeg ikke vil ham mere.

men 1000 tak for dit svar

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

maria1988 skriver:

heeej

en ting er helt sikkert jeg går ikke ind for det med en uge ved dig og en uge hos ham det vil ikke komme til at gå  og måske vil det komme til at gå ud over den lille dreng i stdste ænde

og jeg siger det fordi at min kæreste han den ording sammen med hans ex og lige nu har vi bare to drenge der er så ødelagte over det.. så mit råd nej det skal du ikke så må gå på amter

jeg er helt enig med dig om det halv og halv.

det er synd for barnet.

jeg har skrevent til amtet og venter nu på svar.

jeg takker for dit svar

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

- mine børn er 3½ og 14 mdr, og de ser deres far torsdag i lige uger fra 15:30-18:30 og i ulige uger hver anden weekend, fra fredag kl 14:30 til søndag kl 15:00 - og det er igennem statsamtet og altså ikke noget vi har bestemt . du kan være ganske rolig! statsamtet siger slet ikke go for 7-7 ordning før jeres barn er MEGET ældre. den eneste grund til min datter er med hver anden weekend er at Lucas også er der, ellers kunne han ikke have hende en hel weekend før hun var omkring to år.

det glæder mig at høre, problemet er bare faren tror ikke på mig.

så nu er sagen ved amtet.

og vi må tage den derfra, det er bare så træls, når sådan nogle ting opstår

jeg takker meget for dit svar

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg kan helt klart anbefale dig at kontakte statsamtet , de har os en hjemmeside så får du de rigtige svar , og måske har i endda brug for at runde dem en tur os for at få fastsat noget sammen værd , men under alle omstændigheder så har faren ikke krav på at have barnet alene før de er et år i nogen tilfælde hvis det er et flaske barn og i bor i nærheden af hinanden kan han have lov at have barnet 1 time alene når det når 6 måneder ikke før .

Jeg har en veninde der har en dreng på 8 måneder deres samvære hedder 3 timer hver anden lørdag hos ham .
3 timer hver anden onsdag hos hende .
Men tag en dyb indånding det hele skal nok løse sig

Desuden så har han ikke så meget at bruge den fælles forældre myndighed til , han kan have indflydelse på hvilke skole og børnehave og sådan jeres barn skal gå i men ikke andet .

Du skal have et stort kram

tak for svar og kram det varmer virkelig, er lidt ned over at faren gør som han nu gør

men håber da amtet finder en løsning for os

Anmeld

13. september 2011

svanen73

Åhhh det er noget træls noget...

Jeg står selv i noget oz, min situation er dog lidt anderledes. Her er det mig der er flyttet væk og jeg har selvfølgelig taget min søn med mig. Faren sku så "godkende" at min søn flyttede fra hans adr., hvilket han var lang tid om, men heldigvis var der nogen pengeproblemer som havde noget med mig at gøre og vi fik så flytningen på plads samtidig med det andet problem. 

Det jeg syns er rigtig træls ved den fælles forældremyndighed, hvor faren skal gi sit besyv med, hvilket kan gi problemer når man ik taler sammen.

Jeg frygter lidt her, når navngivningspapirerne skal til underskrift hos ham...

Og som de andre skriver skal du ik frygte 7-7 ordning ,det kan slet ik komme på tale og amtet vil slet ik gi ham lov til det, hvis du går den vej.

Har lige været inde på statsamtets site og der kan du i menuen læse en masse om samvær. Der er noget helt specifikt omkring spædbørn http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4619

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.