Den nye top 50 liste over navne i 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

LotteN

ja, min lille pige har fået æren er af 10. plads..
For mit vedkommende må jeg nok sige at den liste er jeg ret så lgie glad med... jeg vælgte min datters navn, fordi jeg synes det er sødt og var lige glad med hvor mange der hed dog...
Dog skal der også siges at jeg fravalgte Emma, da jeg lige havde arb. i børnehave og der var mindst 7 Emmaér og det var dog lige nok for mig med det navn... et sødt navn, men FOR brugt for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Kvindemin

LotteN skriver:

ja, min lille pige har fået æren er af 10. plads..
For mit vedkommende må jeg nok sige at den liste er jeg ret så lgie glad med... jeg vælgte min datters navn, fordi jeg synes det er sødt og var lige glad med hvor mange der hed dog...
Dog skal der også siges at jeg fravalgte Emma, da jeg lige havde arb. i børnehave og der var mindst 7 Emmaér og det var dog lige nok for mig med det navn... et sødt navn, men FOR brugt for mig!

Lige præcis.
Op i røvxx da, med den liste

Et navn er et navn, vi har forskellige meninger.

Jeg kan ikke lide at man kalder sine navne gamle drenge navne, eller pigenavne. Men for mig er det simpelthen for ømt og grimt.

Men fair nok at andre falder for det

Jeg har en Celina, og det er er jeg rigtig stolt af.

Er man på top 10 listen, må det bare være et tegn på at det er et rigtig smukt navn - hellere end at folk kigger mærkeligt på barnets navn og tænker 'gud, stakkels børn'.

Anmeld

19. januar 2009

malou

Børn kan faktisk meget bedre lide at hedde et populært navn end et specielt som ikke så mange andre hedder. Kan ikke huske hvor jeg har læst det... sikkert et forældre & Børn magasin.

knus malou

Anmeld

19. januar 2009

tascia

ingen navne på listen her, men synes nu ikke de er så specille eller unikke, de er nok bare ikke så populære :-)

//Natascia med en Sissel og en Robert

Anmeld

19. januar 2009

Marie;-)

malou skriver:

Børn kan faktisk meget bedre lide at hedde et populært navn end et specielt som ikke så mange andre hedder. Kan ikke huske hvor jeg har læst det... sikkert et forældre & Børn magasin.

knus malou

Ja den er god nok. Har også læst det og ved at jeg som barn meget hellere ville hedde MariA (som alle de andre!!!) og ikke MariE! I!!

Hilsen MariE

Anmeld

19. januar 2009

malou

Marie;-) skriver:

Ja den er god nok. Har også læst det og ved at jeg som barn meget hellere ville hedde MariA (som alle de andre!!!) og ikke MariE! I!!

Hilsen MariE

smiler... jeg hedder også marie.... bare marie louise deraf fork. malou kært barn mange navne... hihi

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

malou skriver:

smiler... jeg hedder også marie.... bare marie louise deraf fork. malou kært barn mange navne... hihi

Hvor smart havet godt tænkt på jeg skulle spørge dig hvor du hedder malou når du hedder louise

Smart smart...

Anmeld

19. januar 2009

Kvindemin

malou skriver:

knus malou

Lige præcis.

Anmeld

19. januar 2009

malou

Diana/Claus skriver:

Hvor smart havet godt tænkt på jeg skulle spørge dig hvor du hedder malou når du hedder louise

Smart smart...

Det er så langt at sige marie louise...mine forældre kalder mig louise... vennerne lou eller malou... det er lidt forskelligt... men aldrig marie

Anmeld

19. januar 2009

Hertzum77

Begge mine piger ligger på listen. Vi valgte de navne, fordi vi synes de er de pæneste og så kan de udtales internationalt. (Caroline Amalie og Emma Cathrine) De har begge et specielt efternavn (Hertzum), som er et beskyttet slægtsnavn. Så der er nok de skal stave, for andre, når de bliver ældre

Jeg er ligeglad med om de ligger på liste eller ej, Jeg har dog ikke mødt nogen med samme navn i dagpleje eller børnehave endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.