Den nye top 50 liste over navne i 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hovhov, bare en Lucas var alt nr1

smiler- er jo ikke fordi det er et grimt navn, bare for brugt i min verden-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Eva skriver:

smiler- er jo ikke fordi det er et grimt navn, bare for brugt i min verden-smiler

Thihi vet jeg godt, blev ikke fornermet...Jeg viste ikke en gang det var så mye brukt!!Vi valge et navn som skulle lyde godt på Norsk og Dansk, å så er vi lidt kedelig og alm..

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Thihi vet jeg godt, blev ikke fornermet...Jeg viste ikke en gang det var så mye brukt!!Vi valge et navn som skulle lyde godt på Norsk og Dansk, å så er vi lidt kedelig og alm..

Man vælger jo heldigvis lige præcis udfra hvad man synes er rigtigt, vigtigt og pænt...smiler- og alle navne kommer jo til at passe til netop det barn der får det, ikke...
Knus..

Anmeld

19. januar 2009

Rasmine

Vi valgte helt bevidst nogle som ikke var på top 10, på da værende tidspunkt.
Mille er vist godt nok ved at være noget populær.
Rasmus aner jeg ikke noget om, er også lidt ligeglad, Rasmus er bare en... Rasmus.

(Eva, hvor har du dog været hele weekenden? )

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Vi valgte helt bevidst nogle som ikke var på top 10, på da værende tidspunkt.
Mille er vist godt nok ved at være noget populær.
Rasmus aner jeg ikke noget om, er også lidt ligeglad, Rasmus er bare en... Rasmus.

(Eva, hvor har du dog været hele weekenden? )

Har jeg og mine "tvillinger" været savnet...

Jeg har været i Lalandia med drengene...

Knus..

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Har jeg og mine "tvillinger" været savnet...

Jeg har været i Lalandia med drengene...

Knus..

Nåå ja hvordan var det så?

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Nåå ja hvordan var det så?

Det var simpelthen den bedste weekend mine børn har haft...de elskede det og er stadig helt høje af turen. De legede fra tidlig formiddag til sen aften og vi fik prøvet det meste.
Så selvom det måske ikke lige er mig, så kan jeg da sagtens forstå hvorfor det lige er det rigtige for børn...hvad sjovt er der i at sidde i et sommerhus med ro og fred når man er barn?
Og udover det, så var det også blevet så meget bedre end da jeg stiftede bekendskab med det..
Vandlandet og omklædning gik helt roligt, grundet undertegnedes planlægningsgen...-griner
Knus Eva..som fik luftet sin nye bikini også...

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Det var simpelthen den bedste weekend mine børn har haft...de elskede det og er stadig helt høje af turen. De legede fra tidlig formiddag til sen aften og vi fik prøvet det meste.
Så selvom det måske ikke lige er mig, så kan jeg da sagtens forstå hvorfor det lige er det rigtige for børn...hvad sjovt er der i at sidde i et sommerhus med ro og fred når man er barn?
Og udover det, så var det også blevet så meget bedre end da jeg stiftede bekendskab med det..
Vandlandet og omklædning gik helt roligt, grundet undertegnedes planlægningsgen...-griner
Knus Eva..som fik luftet sin nye bikini også...

Nåå det var godt i havet en god tur... ja det fleste børn er helt ville med det..
dejligt at bikinien blev luftet

Knus Diana

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Nåå det var godt i havet en god tur... ja det fleste børn er helt ville med det..
dejligt at bikinien blev luftet

Knus Diana

Ja de er og mon ikke det også er derfor de fleste tager afsted...for børnenes skyld.

Ja, det var sgu en stor overvindelse at jeg skulle vise mig i bikikni....men da jeg gjorde det var det bare skønt og jeg følte mig helt fri...fantastisk...så nu skal der bades, skal der-smiler

Anmeld

19. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja de er og mon ikke det også er derfor de fleste tager afsted...for børnenes skyld.

Ja, det var sgu en stor overvindelse at jeg skulle vise mig i bikikni....men da jeg gjorde det var det bare skønt og jeg følte mig helt fri...fantastisk...så nu skal der bades, skal der-smiler

Ja det tror jeg bestemt os at der er der for de tager afsted det er os for børn i min verden.

Ja det tror jeg gerne det var, så det bare ud og få den luftet noget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.