Så er vi gået igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2011

CamillaSoefelt

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hahahah, hvor er du sød. Hvor langt har du igen på din uddannelse? Bliver du færdig til næste sommer, eller?

Jeg vil faktisk gerne have en pige mere.... 3 piger ville bestemt ikke gøre mig noget. Men når det så er sagt, så kunne det da også være meget spændende med en dreng. Når alt kommer til alt er jeg ligeglad - bare det er et sund og rask barn!

Jeg er ved og uddanne mig inden for kontorbranchen... Og er først lige startet på skole her i august, så der er 3 lange år til jeg er færdig. Men er færdig med skolen næste sommer og så skal der søges elevplads på fuld skrue.. Og så tænkte jeg at jeg ku gå på barsel midt i elev praktik perioden... For ellers vil der også komme mange år mellem Benjamin og hans lille bror eller søster...

ja sådan har jeg det osse, pyt med kønnet bare det er et sundt og raskt barn!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Anne85

Held og lykke  Og ja... synes dælme ikke det er længe siden vi fulgtes ad med baby nr. 2... tiden flyver afsted.

Glæder mgi til at følge med på sidelinjen

Anmeld

11. september 2011

Mira0911

12. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anne85 skriver:

Held og lykke  Og ja... synes dælme ikke det er længe siden vi fulgtes ad med baby nr. 2... tiden flyver afsted.

Glæder mgi til at følge med på sidelinjen

Taaaak Anne

Nej, det er det nemlig ikke - tiden flyver bare afsted!!!

Anmeld

12. september 2011

Mira0911 skriver:

Tak for de krydsede fingre!

Anmeld

12. september 2011

acdp8620

Så er vi langt om længe gået igang med projekt baby for tredje og sidste gang! Jeg er så glad!

Forhåbentligt kan jeg teste positivt i første forsøg d. 2 oktober - ligesom jeg kunne med både Mathilde og Frederikke!

Puha, jeg synes slet ikke det er længe siden, vi sidst stod i samme situation... Det er kun 2 år siden, og der var den der som sagt i første huk. Det bliver bare så spændende.... Kan slet ikke vente 3 uger!!

Neij, hvor spændende søde    for den er der i 1. førsøg

Gid det var mig, man kommer jo helt til at savne at være gravid.....meeen må vente lidt endnu, manden er ikke helt klar til nr 2 endnu

Anmeld

12. september 2011

acdp8620 skriver:

Neij, hvor spændende søde    for den er der i 1. førsøg

Gid det var mig, man kommer jo helt til at savne at være gravid.....meeen må vente lidt endnu, manden er ikke helt klar til nr 2 endnu

Taak smukke

Kan godt forstå du savner det..... Sådan har jeg også haft det det sidste halve år Men nu skal det endelig være!

Mon ikke gemalen kan overtales indenfor rimelig tid

Anmeld

13. september 2011

Mira0911

Tak for de krydsede fingre!

Det var så lidt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.