Så er vi gået igang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Så er vi langt om længe gået igang med projekt baby for tredje og sidste gang! Jeg er så glad!

Forhåbentligt kan jeg teste positivt i første forsøg d. 2 oktober - ligesom jeg kunne med både Mathilde og Frederikke!

Puha, jeg synes slet ikke det er længe siden, vi sidst stod i samme situation... Det er kun 2 år siden, og der var den der som sagt i første huk. Det bliver bare så spændende.... Kan slet ikke vente 3 uger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

CamillaValby

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Så er vi langt om længe gået igang med projekt baby for tredje og sidste gang! Jeg er så glad!

Forhåbentligt kan jeg teste positivt i første forsøg d. 2 oktober - ligesom jeg kunne med både Mathilde og Frederikke!

Puha, jeg synes slet ikke det er længe siden, vi sidst stod i samme situation... Det er kun 2 år siden, og der var den der som sagt i første huk. Det bliver bare så spændende.... Kan slet ikke vente 3 uger!!

for at den er der hurtigt

Anmeld

11. september 2011

CamillaSoefelt

Ih hvor spændende.. Jeg glæder mig også såååå meget til vi skal i gang med projekt baby igen.. Dog venter vi til skolen er overstået, så det blir næste sommer projektet går i gang.

held og lykke, glæder mig til og høøre at testen er POSITIV den 2 oktober

Anmeld

11. september 2011

CamillaSoefelt skriver:

Ih hvor spændende.. Jeg glæder mig også såååå meget til vi skal i gang med projekt baby igen.. Dog venter vi til skolen er overstået, så det blir næste sommer projektet går i gang.

held og lykke, glæder mig til og høøre at testen er POSITIV den 2 oktober

Uha det kan jeg godt forstå....Jeg kan slet heller ikke vente længere!! hehe

Vi havde oprindeligt også talt om, at vente til jeg bliver færdig. Men så vil der være 2,7 år eller mere imellem den mellemeste og yngste...Og der er i forvejen 5½ år imellem den ældste og mellemste. Vil gerne have to der ligger tæt på hinanden.... Hvis den er der i første forsøg denne gang, så vil der blive 1 år og 11 måneder imellem - det er perfekt!

Anmeld

11. september 2011

CamillaValby skriver:

for at den er der hurtigt

Tak!

Anmeld

11. september 2011

CamillaSoefelt

Uha det kan jeg godt forstå....Jeg kan slet heller ikke vente længere!! hehe

Vi havde oprindeligt også talt om, at vente til jeg bliver færdig. Men så vil der være 2,7 år eller mere imellem den mellemeste og yngste...Og der er i forvejen 5½ år imellem den ældste og mellemste. Vil gerne have to der ligger tæt på hinanden.... Hvis den er der i første forsøg denne gang, så vil der blive 1 år og 11 måneder imellem - det er perfekt!

Ej det kan jeg altså også godt forstå så... Ih jeg blir ski da helt skruk når du taler om det.. Ku da ellers også ha været hyggeligt og følges ad igen. Må lokke manden lidt, thi hi....

Hvad står så øverst på ønskelisten - dreng eller pige?

Anmeld

11. september 2011

twinboys

Anmeld

11. september 2011

CamillaSoefelt skriver:

Ej det kan jeg altså også godt forstå så... Ih jeg blir ski da helt skruk når du taler om det.. Ku da ellers også ha været hyggeligt og følges ad igen. Må lokke manden lidt, thi hi....

Hvad står så øverst på ønskelisten - dreng eller pige?

Hahahah, hvor er du sød. Hvor langt har du igen på din uddannelse? Bliver du færdig til næste sommer, eller?

Jeg vil faktisk gerne have en pige mere.... 3 piger ville bestemt ikke gøre mig noget. Men når det så er sagt, så kunne det da også være meget spændende med en dreng. Når alt kommer til alt er jeg ligeglad - bare det er et sund og rask barn!

Anmeld

11. september 2011

twinboys skriver:

Tak søde

Anmeld

11. september 2011

twinboys

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.