Barnevog i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

??? Er det trist at jeg ikke vil gøre det for børnene...??? eller hvad mener du ? jeg tager deres ting ind om natten og så står vognen tørt i lukket rum om natten... - madrassen må forældrene selv tage med hjem hvis de ønsker den skal ind...

Trist er måske forkert, men det er da skidt man ikke kan tage madrassen ind også...men nu ved jeg jo godt at I ikke skal have vognen stående så den må forældrene jo så sørge for.
Uha, det dp system har jeg det godt nok svært ved...set udfra børnenes behov, de regler der fastsættes og muligheden for at overholde dem....jeg tror snart det har overlevet sig selv...intet angreb på den enkelte dp, men på selve konceptet...og der kender du jo min mening..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Tak for alle svarene!!Vet ikke helt hvad jeg gjør, men regner med at jeg tar barnevognen hjem i starten!!! Måske køber jeg en barnevong mere. Men syntes det er lidt spill av penger siden jeg alt har en babyjogger, en barnevogn som jeg bruger daglig og en barnevogn som jeg bruger når han er med mig ud i stallen(en som han kun sitter i)..Kan jo ikke blive ved med å købe...

Kan du ikke tage overdelen med hjem hver dag...så passer du godt på den og så skal den heller ikke stå ude og være fugtig??

Anmeld

19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Eva skriver:

Kan du ikke tage overdelen med hjem hver dag...så passer du godt på den og så skal den heller ikke stå ude og være fugtig??

jo det var smart!!Bliver jeg nok nødt til...Tak...

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Trist er måske forkert, men det er da skidt man ikke kan tage madrassen ind også...men nu ved jeg jo godt at I ikke skal have vognen stående så den må forældrene jo så sørge for.
Uha, det dp system har jeg det godt nok svært ved...set udfra børnenes behov, de regler der fastsættes og muligheden for at overholde dem....jeg tror snart det har overlevet sig selv...intet angreb på den enkelte dp, men på selve konceptet...og der kender du jo min mening..
Knus..

Ja måske, men man skal også huske at tænke på at vi kun er ansat til at passe på børnene fra 7-17 derefter har vi intet ansvar for hverken børn eller ting .... os der vælger at tage tingene ind i eget hjem efter lukketid gør det netop fordi forældrene måske ikke gider tage tingene med hjem og fordi jeg i hvert fald ikke ønsker at putte dem i en iskold vogn !

Fra jeg åbner til jeg lukker gør jeg ALT hvad der står i min magt for at give børnene en god, tryk og sund (både inde og ude) dag. men efter lukketide sætter jeg ansvaret over i forældrenes hænder og det er inc. madrasserne....

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Eva skriver:

Det er nok mere siderne der tager skade da det er dem der bliver varme og fugtige ved at have et varmt barn liggende op af... så tag hellere siderne med hjem *S*

Tror i det hele taget det er bedst at tage hele vognen med hjem... ...

Anmeld

19. januar 2009

82Miraklet

Hos os da Naija sov i barnevogn havde vi selv barnevognen med og tog den med frem og tilbage hver dag, det blev egentlig bare en vanesag !! Det gjorde også at hvis man blev ringet op om morgenen og dagplejen var syg så skulle man ikke forbi hende først og hente vognen for så derefter at kører til gæstedagplejen !!!

Anmeld

19. januar 2009

Lullaby

Tja her står den der bare hver dag og så tager vi den med hjem hver fredag. Og herhjemme står den også ude hele tiden. Vi har hverken plads eller tid til at tage den barnevogn med hjem som står hos dp hver dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.