Eva skriver:
Trist er måske forkert, men det er da skidt man ikke kan tage madrassen ind også...men nu ved jeg jo godt at I ikke skal have vognen stående så den må forældrene jo så sørge for.
Uha, det dp system har jeg det godt nok svært ved...set udfra børnenes behov, de regler der fastsættes og muligheden for at overholde dem....jeg tror snart det har overlevet sig selv...intet angreb på den enkelte dp, men på selve konceptet...og der kender du jo min mening..
Knus..
Ja måske, men man skal også huske at tænke på at vi kun er ansat til at passe på børnene fra 7-17 derefter har vi intet ansvar for hverken børn eller ting .... os der vælger at tage tingene ind i eget hjem efter lukketid gør det netop fordi forældrene måske ikke gider tage tingene med hjem og fordi jeg i hvert fald ikke ønsker at putte dem i en iskold vogn !
Fra jeg åbner til jeg lukker gør jeg ALT hvad der står i min magt for at give børnene en god, tryk og sund (både inde og ude) dag. men efter lukketide sætter jeg ansvaret over i forældrenes hænder og det er inc. madrasserne....

Knus Pia.
Anmeld