Barnevog i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Lucas skal starte i DP her om 2 uger!! Hun som skal passe han, sa at vår barnevogn kunne stå hos henne fra mandag til fredag(under et halv tag).

Men tar ikke en barnevogn skade av å stå ude hele tiden?Bliver den ikke GRIM I stoffet??Det er jo så fuktig i DK..
Hvad gjør i andre med jers barnevogner i DP/vuggestuen????

MVH Linda.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2009

Honningblomst

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Lucas skal starte i DP her om 2 uger!! Hun som skal passe han, sa at vår barnevogn kunne stå hos henne fra mandag til fredag(under et halv tag).

Men tar ikke en barnevogn skade av å stå ude hele tiden?Bliver den ikke GRIM I stoffet??Det er jo så fuktig i DK..

MVH Linda.

Jeg ville ikke bryde mig om det...en ting er at den bliver grim, det er jo det mindste...men kulde/varme skift, fugtighed osv, tror jeg ikke giver det bedste indeklima i en vogn....svampesporer etc...
Lader du den stå, så tag i hvert fald madrassen med hjem hvis ikke dp tager den ind hver dag, som jeg vil mene de bør gøre.
Knus Eva..

Anmeld

19. januar 2009

charlottekri

Du kunne også se om ikke du kan finde en billig barnevogn som i kun bruger i dagplejen. derudover kommer så den problematik som Eva beskriver...

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

charlottekri skriver:

Du kunne også se om ikke du kan finde en billig barnevogn som i kun bruger i dagplejen. derudover kommer så den problematik som Eva beskriver...

Jeg har bare aldrig kunne forstå at man som forældre køber det bedste af det bedste til ens barn...sikkerhed, isolering osv, for at købe en billig brugt og knap så god vogn til de skal sove i....det er vel der isoleringen og kvaliteten skal komme barnet til gode eller??
Bare lige en tanke...en barnevogn er vel købt til brug og ikke for at se smart ud??
Knus..

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Jeg har bare aldrig kunne forstå at man som forældre køber det bedste af det bedste til ens barn...sikkerhed, isolering osv, for at købe en billig brugt og knap så god vogn til de skal sove i....det er vel der isoleringen og kvaliteten skal komme barnet til gode eller??
Bare lige en tanke...en barnevogn er vel købt til brug og ikke for at se smart ud??
Knus..

Det vil jeg give dig ret i.... - Ind imellem er det papkasser med hjul på de stakkels små sover i, men der hjemme står en luksus vogn uden lige... mine dp.børn har dog nogle gode solide vogne

Jeg har barnevognen ude i værkstedet men jeg tager dyner, puder og voksiposer ind om aften når jeg får fri... ellers er de jo hunde kolde at ligge i....

Vi skal ikke tage det ind, det er ikke noget krav og jeg har kollegaer der bestemt ikke gør det...

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Eva skriver:

Jeg ville ikke bryde mig om det...en ting er at den bliver grim, det er jo det mindste...men kulde/varme skift, fugtighed osv, tror jeg ikke giver det bedste indeklima i en vogn....svampesporer etc...
Lader du den stå, så tag i hvert fald madrassen med hjem hvis ikke dp tager den ind hver dag, som jeg vil mene de bør gøre.
Knus Eva..

Ja det har du rett i at det bliver svamp og fukt ind i vognene!!Uff vet ikke helt hvad jeg skal...
Tror måske jeg tar barnevognene med hjem hver dag!!!Men det bliver jeg vel også trætt av!!

Anmeld

19. januar 2009

Pia.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

MVH Linda.

Mine dagplejebørns forældre lader vognene stå fra mandag til fredag de står ude men jeg tager dyner, puder og voksiposer ind....

Knus Pia.

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Mine dagplejebørns forældre lader vognene stå fra mandag til fredag de står ude men jeg tager dyner, puder og voksiposer ind....

Knus Pia.

Tager du ikke madrasserne ind også?? Har læst at det er meget vigtigt fordi der dannes meget fugtighed i dem og så kan der komme skimmelsvamp....ikke så rart.

Knus..

Anmeld

19. januar 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Det vil jeg give dig ret i.... - Ind imellem er det papkasser med hjul på de stakkels små sover i, men der hjemme står en luksus vogn uden lige... mine dp.børn har dog nogle gode solide vogne

Jeg har barnevognen ude i værkstedet men jeg tager dyner, puder og voksiposer ind om aften når jeg får fri... ellers er de jo hunde kolde at ligge i....

Vi skal ikke tage det ind, det er ikke noget krav og jeg har kollegaer der bestemt ikke gør det...

Knus Pia.

Selvom det er ikke er et krav på papiret, så mener jeg da at det er dp opgave at tage vare på de små og dermed pgså tage tingene ind i varmen-smiler- men ellers kan man jo som forældre tage det med...
Knus..

Anmeld

19. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

PiaR skriver:

Knus Pia.

Hvad er så galt med de barnevognskassene som børnene sover i??Er ikke madrassene gode nok??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.