Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Suuuuuuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!Det er fantastisk som han bare altid fanger nogle knald-go'e billeder. Men det er jo heller ikke svært med så smuk en lille pige foran linsen! Hun er så dejlig!!Og jeg er simpelthen så vild med 4. billede af dig og Carla sammen.Dejlig med et "gensyn" ..... Jeg har savnet at se Jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jules skriver: Skønne billeder Hun er sådan en smuk pige!
Skønne billeder Hun er sådan en smuk pige!
Taaaak skal du have
JustAnotherName skriver: Suuuuuuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!Det er fantastisk som han bare altid fanger nogle knald-go'e billeder. Men det er jo heller ikke svært med så smuk en lille pige foran linsen! Hun er så dejlig!!Og jeg er simpelthen så vild med 4. billede af dig og Carla sammen.Dejlig med et "gensyn" ..... Jeg har savnet at se Jer
Hvor er det sødt sagt!!!! Du må sige til hvis jeg spammer for lidt. Så kommer jeg efter det lige med det samme! Ha ha ha
Og han ER virkelig bare god til at fange hende!
michella80 skriver: Min mors kæreste var her i går. MED kamera!
Min mors kæreste var her i går. MED kamera!
Hvor er det nogle skønne billeder af Carla.
Hun har bare så flotte øjne
lion skriver: Hvor er det nogle skønne billeder af Carla. Hun har bare så flotte øjne
Tusind tak søde Helene!!!
michella80 skriver: Hvor er det sødt sagt!!!! Du må sige til hvis jeg spammer for lidt. Så kommer jeg efter det lige med det samme! Ha ha ha Og han ER virkelig bare god til at fange hende!
Altså jeg kan IKKE få FOR meget!!!
JustAnotherName skriver: Altså jeg kan IKKE få FOR meget!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128