Billedspaaaaam!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.928 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. september 2011

Barbamama

Min mors kæreste var her i går. MED kamera!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

AnneBJ

Weeeee smukke Carla!! Altså hvor er hun skøn, og de øjne!!? 

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Weeeee smukke Carla!! Altså hvor er hun skøn, og de øjne!!? 

Taaaak Anne!!! Jeg elsker bare når han tager billeder af hende. Det er heldigt at han synes hun er så sød!

Anmeld

11. september 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Taaaak Anne!!! Jeg elsker bare når han tager billeder af hende. Det er heldigt at han synes hun er så sød!

Det kan jeg godt forstå! Vi har en bedstefar som tager mange billeder, men om de er gode kan diskuteres...! Og ellers er der ikke rigtig andre end mig der har et kamera klistret i hånden - derfor er jeg jo NØDT til selv at tage enormt mange billeder af Felix... 

- hvordan kan man synes andet, end at hun er sød?!

Anmeld

11. september 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Det kan jeg godt forstå! Vi har en bedstefar som tager mange billeder, men om de er gode kan diskuteres...! Og ellers er der ikke rigtig andre end mig der har et kamera klistret i hånden - derfor er jeg jo NØDT til selv at tage enormt mange billeder af Felix... 

- hvordan kan man synes andet, end at hun er sød?!

Ja det ved jeg da heller ikke??? Jeg synes jo hun er helt igennem fantastisk!!!! SÅ skøn unge!!! Her til morges tog hun mig i hånden og sagde: Jeg har SAVNET dig mor!

Og vi var lige stået op! Jeg smeltede fuldstændig!

Vi tager også mange billeder af Carla, men min mors kæreste har et ret fancy kamera der kan lidt af hvert, så de bliver bare bedre end dem vi selv tager

Anmeld

11. september 2011

sarahb

Åhhhhhhhh hvor er hun fantastisk.. Det sort hvid billede går lige i mit hjerte.. Hun er så dejlig michella.
Og man kan vist godt se hvor hun har øjnene fra, du ar sindsygt smukke øjne søde...!

Anmeld

12. september 2011

TbCp

Lækker lækker tøs!!!!

Anmeld

12. september 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Åhhhhhhhh hvor er hun fantastisk.. Det sort hvid billede går lige i mit hjerte.. Hun er så dejlig michella.
Og man kan vist godt se hvor hun har øjnene fra, du ar sindsygt smukke øjne søde...!

TUSIND tak!!!! Og ja hun er bare dejlig!!! Her til aftes da jeg læste godnathistorie for hende sad hun og nussede mig på kinden imens. Det var bare så sødt!

Anmeld

12. september 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Lækker lækker tøs!!!!

Taaak Tina

Anmeld

12. september 2011

sarahb

michella80 skriver:

TUSIND tak!!!! Og ja hun er bare dejlig!!! Her til aftes da jeg læste godnathistorie for hende sad hun og nussede mig på kinden imens. Det var bare så sødt!

Ihhh hvor sødt... skønt..
Det er som når jeg holder isaac i hånden så nusser han mig med hans tommelfinger.. Mmm så dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.